Dobrý den,
záleží na Vaší domluvě s dodavatelem - pokud bude plnění rozděleno do částí, které Vám bude dodavatel fakturovat průběžně, můžete je průběžně nárokovat. Jakým způsobem nejlépe časová období rozdělit je také na Vás.
Ve vyúčtování v Žádosti o platbu můžete předkládat náklady za projektové výdaje, které spadají do doby realizace projektu a byly uhrazeny nejpozději do konce sledovaného období. Pokud tedy průběh aktivity stručně popíšete ve Zprávě o realizaci v popisu klíčových aktivit a v Žádosti o platbu předložíte fakturu a doklad o úhradě a zaúčtování výdaje, nevadí, že aktivita zatím nebyla úplně ukončena.
Samozřejmě je v pořádku i varianta, že bude aktivita probíhat déle než jedno období a necháte si vystavit fakturu třeba za celý rok. V takovém případě budete ve Zprávě o realizaci pouze stručně popisovat průběh klíčové aktivity a náklady nárokujete naráz až po jejím ukončení a zaúčtování výdaje.
Přeji hezký den
Ivana Kůrková
Komentáře k otázce