- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Elektronické úřední desky pro obce mikroregionu Mohelnicko
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13799
Název zakázky: Elektronické úřední desky pro obce mikroregionu Mohelnicko
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 4. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014416 Přívětivé úřady obcí Mohelnického regionu příjemce: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko
Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Mikroregionu Mohelnicko
Sídlo zadavatele: U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice
- Jméno: Jana Kubíčková
- Telefon: +420731104001
- E-mail: mohelnicko@mohelnice.cz
IČ zadavatele: 70626812
- Jméno: JUDr. Michaela Poremská, Ph.D., LLM, advokát, ev. č. 19550
- Telefon: +420774033702
- E-mail: judr@poremska.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 5. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku Zadavatel požaduje podat elektronicky pomocí elektronického nástroje dostupného na https://nen.nipez.cz/ (dále jen „elektronický nástroj“)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 8 ks elektronických úředních desek (EÚD) – digitálních zobrazovacích panelů, a to včetně instalace (doprava, osazení na cílové místo, napojení na elektrické a datové rozvody) a aplikačního vybavení, napojení na datový informační zdroj, oživení, nastavení a zaškolení způsobu obsluhy a správy obsahu elektronické úřední desky pro pracovníky obcí dodavatelem.
Předmět veřejné zakázky je podrobně specifikován v příloze č. 1 návrhu smlouvy – technické podmínky a výkaz výměr.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1738000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 29.10.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je mikroregion Mohelnicko. Přesné adresy jednotlivých míst plnění jsou uvedeny v čl. III. odst. 5 návrhu smlouvy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH. Hodnocení nabídek bude provedeno tak, že zadavatel seřadí nabídky podle nabídkové ceny. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH je nejvýhodnější nabídkou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci prokáže dodavatel takto:
Základní způsobilost
Způsobilým není dodavatel, který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat
tato právnická osoba,
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
a) zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
b) české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat osoby uvedené v předcházejícím odstavci a vedoucí pobočky závodu.
Pro účely prokázání splnění základní způsobilosti se trestným činem rozumí:
a) trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,
b) trestný čin obchodování s lidmi,
c) tyto trestné činy proti majetku
1. podvod,
2. úvěrový podvod,
3. dotační podvod,
4. legalizace výnosů z trestné činnosti,
5. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti,
d) tyto trestné činy hospodářské
1. zneužití informace a postavení v obchodním styku,
2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,
3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,
4. pletichy při veřejné dražbě,
5. poškození finančních zájmů Evropské unie,
e) trestné činy obecně nebezpečné,
f) trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,
g) tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných
1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,
2. trestné činy úředních osob,
3. úplatkářství,
4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci.
Prokázání základní způsobilosti
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením čestného prohlášení nebo jednotného evropského osvědčení pro veřejné zakázky.
Povinnost předložit doklad může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu, který umožňuje neomezený dálkový přístup. Takový odkaz musí obsahovat přesnou internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.
Doklady prokazující základní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Profesní způsobilost
Dodavatel prokazuje splnění podmínek profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením čestného prohlášení nebo jednotného evropského osvědčení pro veřejné zakázky.
Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení prosté kopie:
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje a oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, tj. doklad prokazující živnostenské oprávnění Výroba, instalace, opravy elektronických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení, nebo Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Velkoobchod a Maloobchod nebo Zprostředkování obchodu a služeb nebo Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály (odkazujeme na rozhodnutí ÚOHS-S432/2010/VZ-4609/2011/520/JHl z 23. 3. 2011, podle kterého: „„Má-li podnikatelský subjekt v živnostenském rejstříku zapsán jakýkoliv obor, případně obory činnosti živnosti volné uvedené v příloze č. 4 k živnostenskému zákonu, například obor činnosti č. 45 „Nakládání s odpady“, je oprávněn v rámci předmětu podnikání živnosti volné vykonávat všech 80 oborů činnosti podle přílohy č. 4 živnostenského zákona, tedy obor činnosti č. 1 „Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost.“)
Povinnost předložit doklad může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu, který umožňuje neomezený dálkový přístup. Takový odkaz musí obsahovat přesnou internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.
Doklad prokazující profesní způsobilost – výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka musí obsahovat všechny součásti požadované v této Výzvě, tj. doklady o kvalifikaci, podepsaný návrh smlouvy včetně příloh, krycí list nabídky a čestné prohlášení o společensky odpovědném plnění veřejné zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Nabídková cena bude uvedena v CZK (Kč).
- Nabídková cena bude uvedena bez daně z přidané hodnoty (DPH).
- Nabídkovou cenou je celková cena za provedení předmětu veřejné zakázky.
- Jednotkové ceny musí být cenou pevnou a závaznou, nezávislou na změně podmínek v průběhu realizace veřejné zakázky. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby ukončení předmětné zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizaci předmětu veřejné zakázky, resp. její části, tzn. včetně nákladů na materiál a dopravu.
- Zadavatel připouští změnu výše nabídkové ceny pouze v těchto případech: se změnou legislativy, která přímo souvisí s plněním předmětu smlouvy, a která není v současné době známa (např. změna sazeb daní a poplatků).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být v plném rozsahu zpracována v elektronické podobě (například naskenovaná) v českém jazyce. Veškeré podmínky a informace týkající se elektronického nástroje včetně registrace dodavatele do elektronického nástroje, elektronické komunikace a elektronického podání nabídek jsou dostupné na: https://nen.nipez.cz/UzivatelskeInformace/UzivatelskePriruckyV případě jakýchkoli otázek týkajících se technického nastavení kontaktujte, prosím, provozovatele certifikovaného elektronického nástroje na e-mailu: Hotline@nipez.cz, tel.: +420 841 888 841 v pracovní dny od 6:00 do 18:00.Pokud zákon nebo zadavatel vyžaduje předložení dokladu podle právního řádu České republiky, může dodavatel předložit obdobný doklad podle právního řádu státu, ve kterém se tento doklad vydává; tento doklad se předkládá s překladem do českého jazyka. Má-li zadavatel pochybnosti o správnosti překladu, může si vyžádat předložení úředně ověřeného překladu dokladu do českého jazyka tlumočníkem zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků. Doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu. Pokud se podle příslušného právního řádu požadovaný doklad nevydává, může být nahrazen čestným prohlášením.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost v elektronické podobě, podána nejlépe prostřednictvím elektronické nástroje, musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel doložil do nabídky krycí list s vyplněnými všemi předepsanými údaji dle přílohy č. 1 této Výzvy.
Zadavatel požaduje, aby dodavatel doložil do nabídky obchodní podmínky, které tvoří návrh smlouvy uvedený v příloze č. 2 této Výzvy. Jedná se o návrh smlouvy (dále jen „smlouva“), který je pro účastníka zadávacího řízení závazný a nelze jej měnit s výjimkou doplnění identifikačních údajů (záhlaví smlouvy), nabídkové ceny v čl. IV.1 návrhu smlouvy a výkazu výměr v příloze č. 1 návrhu smlouvy.
Zadavatel v souladu s § 6 odst. 4 ZZVZ dodržuje podmínky společensky odpovědného zadávání veřejné zakázky takto: Účastník předloží v nabídce čestné prohlášení (podle přílohy č. 3 této Výzvy) podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Před rozhodnutím o výběru dodavatele zadavatel posoudí mimořádně nízkou nabídkovou cenu analogicky podle § 113 ZZVZ.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze č. 13 ze dne 1. 10. 2020), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1_Kryci list nabidky-final.docx (28. 4. 2021 07:48)
- P2_Kupní smlouva-final.docx (28. 4. 2021 07:48)
- P3_CP k SOZ-final.docx (28. 4. 2021 07:48)
- Výzva k podání nabídek (verze 4)-ZD-final_sign.pdf (28. 4. 2021 10:07)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_I.pdf (11. 5. 2021 13:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru II-final_sign.pdf (6. 10. 2021 19:15)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.