- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání ve společnosti Megalax Real, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13663
Název zakázky: Podnikové vzdělávání ve společnosti Megalax Real, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013206 Podnikové vzdělávání ve společnosti Megalax Real - OPZ 97 příjemce: Megalax Real, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Megalax Real, s.r.o.
Sídlo zadavatele: K Žižkovu 851/4, 190 00 Praha 9 - Vysočany
- Jméno: Petr Studnička a Lubomír Svačina, jednatelé
- Telefon: +420840118811
- E-mail: info@conectart.cz
IČ zadavatele: 07774656
DIČ zadavatele: CZ07774656
- Jméno: Mgr. Linda Matějíčková
- Telefon: +420702145723
- E-mail: linda.matejickova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o, Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je:
Podnikové vzdělávání ve společnosti Megalax Real, s.r.o. v oblasti telemarketingu zahrnující:
Motivace, zvládání stresu a emoce
Prodej nejen akvizice
Finance a MS Office
školení managementu společnosti Megalax Real s.r.o. v oblasti leadership telemarketingu, motivace podřízených a osobního rozvoje v oblasti telemarketingu zahrnující:
Time a stress management
Vedení a řízení týmu na CC
Komunikace a kreativita
MS Office.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.03.2022
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo nebo pobočky zadavatele: - Sladkovského 595, 280 02 Kolín IV - Špitálské náměstí 3517/1b, 400 01 Ústí nad Labem - Na Brně 1972, 500 06 Hradec Králové - Horní náměstí 1158, 779 00 Olomouc - Mečová 10, 602 00 Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- nabídková cena v Kč bez DPH........60 %
- kvalita odborného personálu.........40 %
- Blíže viz Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Blíže viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Blíže viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Blíže viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Blíže viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Blíže viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Blíže viz Zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Blíže viz Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ZD.pdf (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 3 - Rámcová dohoda.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 4 - Specifikace kurzů.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 5 - vzor - Seznam poddodavatelu.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam významných zakázek.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx (15. 10. 2020 13:56)
- Příloha č. 8 – Formulář nabídkové ceny.xlsx (15. 10. 2020 13:56)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf (26. 10. 2020 14:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (26. 11. 2020 14:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (18. 12. 2020 14:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 5000000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Santia, spol. s r.o.Šumavská 415/5, 602 00 BrnoIČ: 25516558
Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2020
Datum ukončení: 18. 12. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.