- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení elektronických úředních desek
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13988
Název zakázky: Pořízení elektronických úředních desek
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016684 Posílení komunikace s veřejností na území Sdružení obcí Rýmařovska příjemce: Sdružení obcí Rýmařovska
Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení obcí Rýmařovska
Sídlo zadavatele: Náměstí Míru 1, 795 01 Rýmařov
- Jméno: Eva Lašáková
- Telefon: +420724179172
- E-mail: lasakova.eva@rymarovsko.cz
IČ zadavatele: 63024276
DIČ zadavatele: CZ63024276
- Jméno: Mgr. Martin Budiš
- Telefon: +420515538820
- E-mail: budis@sport-tex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Město Rýmařov nám. Míru 1, 795 01 Rýmařov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 7 ks elektronických úředních desek:
5 ks – elektronická úřední deska nástěnná venkovní
1 ks –volně stojící elektronická úřední deska-venkovní
1 ks – elektronická úřední deska indoor varianta
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1583700,83 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 180 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Nástěnná venkovní elektronická úřední deska – 5 ks: Ryžoviště, Malá Štáhle, Lomnice, Dětřichov nad Bystřicí, Dolní Moravice Elektronická úřední deska indoor varianta: Velká Štáhle Venkovní volně stojící elektronická úřední deska: Malá Morávka
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídek
KRITÉRIA HODNOCENÍ
nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 70 %.
nejnižší náklady životního cyklu = roční spotřeba elektrické energie elektronické úřední desky v kWh/rok (při plné zátěži při provozu 24 hodin denně) s váhou 20 %.
Nejnižší náklady na odstranění závady (hodinová sazba při odstranění závady u pozáručního servisu) s váhou 10%.
Způsob hodnocení je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání:
- základní způsobilosti podle § 74,
- profesní způsobilosti podle § 77,
- technická kvalifikace podle § 79.
Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka, veškeré přílohy a prohlášení budou podepsány osobou oprávněnou tyto úkony činit podle právních předpisů nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu, plná moc pak musí být součástí nabídky v prosté kopii.
Účastník zadávacího řízení předloží nabídku též v elektronické podobě na CD nebo DVD. Každý účastník zadávacího řízení předloží návrh smlouvy v elektronické podobě ve formátu Word (.doc).
Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Další podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.
Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.
Další podmínky a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky Pořízení elektronických úředních desek a nápisem "Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.doc (10. 2. 2022 22:48)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení.doc (10. 2. 2022 22:48)
- Příloha č. 3 - Obchodní podmínky.docx (10. 2. 2022 22:48)
- Příloha č. 4 - Technické specifikace.pdf (10. 2. 2022 22:48)
- Příloha č. 5 - čestné prohlášení dle § 6.docx (10. 2. 2022 22:48)
- Příloha č. 6 - Seznam poddodavatelů .doc (10. 2. 2022 22:48)
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (11. 2. 2022 12:27)
- Vysvětlení zadávací dokumentace - 17.2.2022.pdf-1 (18. 2. 2022 09:05)
- Příloha č. 1 k vysvětlení ZD ze dne 22.2.2022 - Příloha č. 4 - Technické specifikace.pdf (22. 2. 2022 08:45)
- Vysvětlení zadávací dokumentace - 22.2.2022.pdf-1 (22. 2. 2022 09:24)
- Rozhodnutí o vyloučení-GROUP24 INNOVATIONS.pdf (30. 3. 2022 13:37)
- Rozhodnutí o vyloučení-IFOS Art.pdf (30. 3. 2022 13:37)
- Rozhodnutí o vyloučení-Ki-Wi Digital.pdf (30. 3. 2022 13:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (31. 3. 2022 12:55)
- Rozhodnutí o zrušení veřejné zakázky.pdf (22. 4. 2022 20:27)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.