Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení nových webových stránek

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13991

Název zakázky: Pořízení nových webových stránek

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 2. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Slatiňany

Sídlo zadavatele: T. G. Masaryka 36, Slatiňany, PSČ 538 21

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MVDr. Ivan Jeník, starosta
  • Telefon: +420469660232
  • E-mail: mesto@slatinany.cz

IČ zadavatele: 00270920

DIČ zadavatele: CZ00270920

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
  • Telefon: +420608607501
  • E-mail: tomas@vialegal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Certifikovaný elektronický nástroj zadavatele na Portále pro vhodné uveřejnění na adrese: https://www.vhodne-uverejneni.cz/ (dále jen „elektronický nástroj PVU“). Konkrétně profil zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mesto-slatinany (dále jen „Profil zadavatele“)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb ze strany příslušného vybraného dodavatele (účastníka), a to v rámci projektu Otevřené a přitažlivé město Slatiňany. Podstatou předmětu plnění této veřejné zakázky (a příslušné Smlouvy o dílo) je vytvoření nových webových stránek města Slatiňany, a to na portálu: https://www.slatinany.cz/.

Zadavatel nepožaduje vytvoření zcela nového obsahu pro žádnou z částí nového webu. Podstatou předmětu veřejné zakázky je převod stávajícího obsahu z původních (stávajících) webů na nově vytvořené webové stránky. Dodavateli je umožněna i strojová migrace, avšak dodavatel ručí za kvalitu převedeného obsahu. Převod stávajícího obsahu z původních (stávajících) webu se týká cca 5000 webových stránek. Jedná se o obsah webů dostupných na https://www.slatinany.cz/, http://infocentrum.slatinany.cz/, http://knihovna.slatinany.cz/ a https://sdh-slatinany.webnode.cz/.

Grafický design webových stránek bude vycházet z grafického manuálu vizuální identity města Slatiňany, která je součástí příloh této veřejné zakázky.

Součástí plnění předmětu této veřejné zakázky je dále provedení školení zaměstnanců Městského úřadu Slatiňany určených zadavatelem.

Řešení bude počítat s možností budoucího převedení dalších webů, ať již vytvořených zhotovitelem (jako vybraným dodavatelem), objednatelem (jako zadavatelem) nebo třetí stranou. Převedení těchto dalších webů bude účtováno jako požadavky na rozvoj webu za hodinovou sazbu podle uzavřené Smlouvy.

Veškeré postupy a výstupy musí být v souladu s bezpečnostní politikou vycházející z normy ISO 27000. Přístupnost nových webových stránek, jejichž vytvoření je předmětem této veřejné zakázky, musí být zajištěna v souladu se zákonem č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací.

Veškeré postupy a výstupy musí být v souladu s GDPR a právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů, zejména ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů či dle obecně platného nařízení o ochraně osobních údajů Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 777190,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.8.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Slatiňany

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

Další informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST:

    Zadavatel požaduje prokázání splnění základní způsobilosti dodavatele (účastníka) analogicky ve smyslu příslušných odpovídajících ustanovení § 74 ZZVZ. Požadavky na prokázání splnění základní způsobilosti stanovuje zadavatel následovně:

    Požadovanou základní způsobilost splňuje účastník (dodavatel), který prokáže, že:

    a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

    (Je-li dodavatelem (účastníkem) právnická osoba, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele.)

    b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

    c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění;

    d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

    e) není v likvidaci (dle ustanovení § 187 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku (dle ustanovení § 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)), vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu (např. dle zákona č. 21/1992 Sb., o bankách, zákona č. 87/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech, zákona č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví) nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

    Způsob prokázání požadované základní způsobilosti:

    Čestné prohlášení, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované základní způsobilosti dle písm. a) až e) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace. Účastník (dodavatel)je oprávněn za tímto účelem použít čestné prohlášení v souladu se vzorem uvedeným v „Příloze č. 6 - Čestné prohlášení o základní způsobilosti“

    PROFESNÍ ZPŮSOBILOST:

    Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele (účastníka) analogicky ve smyslu příslušných odpovídajících ustanovení § 77 ZZVZ. Požadavky na prokázání splnění profesní způsobilosti stanovuje zadavatel následovně:

    Požadovanou profesní způsobilost splňuje účastník (dodavatel), který prokáže:

    a) Ve vztahu k České republice výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

    b) Doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, obsahující minimálně následující oprávnění:

    - Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály

    (Zadavatel uzná za průkaz podnikatelského oprávnění v požadovaném oboru rovněž výpis z živnostenského rejstříku nebo živnostenský list či listy dokládající oprávnění dodavatele k podnikání v oboru (či oborech), který bude zadavatelem požadovanému oboru obsahově odpovídat (jedná se zejména o živnostenské listy vydané za dříve platné právní úpravy).)

    Způsob prokázání požadované profesní způsobilosti:

    Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované profesní způsobilosti dle písm. a) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace.

    Doklad (zejm. výpis z živnostenského listu) o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované profesní způsobilosti dle písm. b) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace.

    TECHNICKÁ KVALIFIKACE:

    Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace dodavatele (účastníka) analogicky ve smyslu příslušných obdobných ustanovení § 79 ZZVZ. Požadavky na prokázání splnění technické kvalifikace stanovuje zadavatel následovně:

    Požadovanou technickou kvalifikaci splňuje účastník (dodavatel), který prokáže:

    a) Referenční list, tj. seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za posledních 5 let před zahájením tohoto výběrového řízení.

    Pro splnění této technické kvalifikace je vyžadováno, aby dodavatel předložil Referenční list obsahující minimálně 4 významné služby obdobného charakteru jako je předmět plnění zakázky spočívající v tvorbě webové prezentace, které naplňují následující minimální požadavky zadavatele:

    1) minimálně 3 významné služby (referenční zakázky) spočívající v TVORBĚ WEBOVÉ PREZENTACE VČETNĚ NASAZENÍ NA HEADLESS CMS a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě minimálně 300.000,- Kč bez DPH.

    a zároveň

    2) minimálně 1 významnou službu (referenční zakázku) spočívající v PROVOZU, SPRÁVĚ, PODPOŘE, ÚDRŽBĚ, AKTUALIZACI WEBOVÉ PREZENTACE A PROVÁDĚNÍ ROZVOJOVÝCH PROGRAMÁTORSKÝCH PRACÍ a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě minimálně 200.000,- Kč bez DPH.

    Referenční list, tj. seznam významných plnění, musí u každé uvedené reference obsahovat nejméně následující údaje:

    - Objednatel referenční zakázky;

    - Popis předmětu referenční zakázky;

    - Finanční hodnota plnění referenční zakázky;

    - Termín (doba) plnění referenční zakázky;

    - Kontaktní osoba objednatele, u které bude možné realizaci referenční zakázky ověřit.

    Přílohou referenčního listu, obsahujícího seznam významných služeb, musí být k předloženým referenčním zakázkám grafické zobrazení webové prezentace vytvořené v rámci referenční zakázky, je každý dodavatel (účastník) povinen předložit v následující formě a rozsahu:

    • grafické zobrazení referenční zakázky (webové prezentace) přiložené jako příloha nabídky v rámci tohoto výběrového řízení, a to minimálně v rozsahu GRAFICKÉHO NÁVRHU HOMEPAGE.

     

    b) Realizační tým, tj. seznam osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména těch, kteří zajišťují kontrolu kvality poskytovaných služeb, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

    Pro splnění této technické kvalifikace je vyžadováno, aby účastník předložil seznam techniků – Realizační tým obsahující minimálně 5 osob, které naplňují následující minimální požadavky zadavatele:

    1) PROJEKTOVÝ MANAŽER – min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

    - středoškolské či vysokoškolské vzdělání;

    - min. 3 roky praxe v oboru vedení projektů spojených s vývojem a tvorbou webových prezentací;

    - odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce PROJEKTOVÉHO MANAGERA spočívající v účasti na min. 2 zakázkách za posledních 5 let, jejichž obsahem (náplní) byla tvorba webové prezentace včetně nasazení na headless CMS, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH.

    a zároveň

    2) UI/UX DESIGNER, GRAFIK – min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

    - středoškolské či vysokoškolské vzdělání;

    - min. 3 roky praxe v oboru realizace projektů spojených s vývojem a tvorbou webových prezentací;

    - odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce UI/UX DESIGNERA, GRAFIKA spočívající v účasti na min. 2 zakázkách za posledních 5 let, jejichž obsahem (náplní) byla tvorba webové prezentace včetně nasazení na headless CMS, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH.

    a zároveň

    3) BACKEND PROGRAMÁTOR– min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

    - středoškolské či vysokoškolské vzdělání;

    - min. 3 roky praxe v oboru realizace projektů spojených s vývojem a tvorbou webových prezentací;

    - odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce BACKEND PROGRAMÁTORA spočívající v účasti na min. 2 zakázkách za posledních 5 let, jejichž obsahem (náplní) byla tvorba webové prezentace včetně nasazení na headless CMS, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH.

    a zároveň

    4) FRONTEND PROGRAMÁTOR – min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

    - středoškolské či vysokoškolské vzdělání;

    - min. 3 roky praxe v oboru vedení projektů spojených s vývojem a tvorbou webových prezentací;

    - odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce FRONTEND PROGRAMÁTORA spočívající v účasti na min. 2 zakázkách za posledních 5 let, jejichž obsahem (náplní) byla tvorba webové prezentace včetně nasazení na headless CMS, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH.

    a zároveň

    5)TESTER – min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

    - středoškolské či vysokoškolské vzdělání

    - min. 3 roky praxe v oboru realizace projektů spojených s vývojem a tvorbou webových prezentací;

    - odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce TESTERA spočívající v účasti na min. 2 zakázkách za posledních 5, let jejichž obsahem (náplní) byla tvorba webové prezentace včetně nasazení na headless CMS, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě min. 300.000,- Kč bez DPH.

    Seznam techniků – Realizační tým, tj. seznam osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, dle shora uvedených požadavků, musí u každého požadovaného technického pracovníka obsahovat nejméně následující údaje:

    - jméno a příjmení,

    - dosažené vzdělání,

    - pozice či funkční zařazení (náplň práce),

    - délka praxe v požadovaném oboru,

    - přehled profesní praxe prostřednictvím uvedení realizovaných zakázek, na kterých se technik či odborný pracovník podílel ve v požadované funkci, jejich stručný popis (označení), termín realizace a finanční výši plnění;

    - informace, zda se jedná o zaměstnance či osobu spolupracující na základě jiné smluvně podložené spolupráce (v případě, že nejde o zaměstnance účastníka, pak je dodavatel (účastník) povinen doložit prostou kopii takové smlouvy s příslušným technikem či odborným pracovníkem dále dodržet veškeré povinnosti o prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob)

    - kontaktní osoba, u které bude možné údaje o pracovníkovi ověřit.

    Způsob prokázání požadované technické kvalifikace:

    Čestné prohlášení, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované technické kvalifikace dle písm. a) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace. Účastník (dodavatel) je oprávněn za tímto účelem použít čestné prohlášení v souladu se vzorem uvedeným v „Příloze č. 7 - Čestné prohlášení – Referenční list“. Referenční list, tj. seznam významných služeb, musí u každé uvedené referenční zakázky obsahovat nejméně zadavatelem požadované údaje.

    Čestné prohlášení, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované technické kvalifikace dle písm. b) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace. Účastník (dodavatel) je oprávněn za tímto účelem použít čestné prohlášení v souladu se vzorem uvedeným v „Příloze č. 8 - Čestné prohlášení – Realizační tým“. Realizační tým, tj. seznam osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, musí u každé uvedené osoby obsahovat nejméně zadavatelem požadované údaje.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Varianty nabídky:

Dodavatel (účastník) může podat pouze jednu nabídku.

Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky.

Nabídka bude předložena řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

Jazyk nabídky:

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce, zadavatel připouští i nabídku ve slovenském jazyce.

Výjimku tvoří odborné názvy, které mohou být kromě českého jazyka předloženy i v jiném jazyce, ale pouze tehdy, pokud jsou v tomto jazyce běžně používány i v českém prostředí nebo nemají vhodný český ekvivalent.

Sestavení a členění nabídky:

Zadavatel požaduje sestavení nabídky v tomto členění:

1) KRYCÍ LIST NABÍDKY

2) DOKLADY PROKAZUJÍCÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE

3) NÁVRH SMLOUVY O DÍLO

4) PŘEHLED NABÍDNUTÝCH ROZŠIŘUJÍCÍCH FUNKCIONALIT WEBOVÝCH STRÁNEK

5) OZNAČENÍ ZDROJOVÉHO KÓDU VYBRANÉ ZAKÁZKY K HODNOCENÍ

6) SEZNAM PODDODAVATELŮ

7) FAKULTATIVNÍ ČÁST NABÍDKY

Bližší požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a Zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Forma stanovení nabídkových cen za vytvoření nových webových stránek města Slatiňany

Zadavatel stanovil, že nabídková cena za vytvoření nových webových stránek města Slatiňany je fixně a pevně stanovena v částce 537.190,- Kč bez DPH, a to zcela analogicky ustanovení § 116 odst. 4 ZZVZ. Tato fixní a pevná částka nabídkové ceny bude zároveň uvedena i v rámci návrhu Smlouvy (dle Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace).

Nabídková cena za vytvoření nových webových stránek města Slatiňany je stanovena včetně všech poplatků, obchodních a jiných přirážek, daní, pojištění, licenčních poplatků a dopravních nákladů na místo plnění aj., a tímto způsobem je závazně uvedena i v návrhu Smlouvy dle Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace.

Forma stanovení nabídkových cen za podporu a správu webů  a hostingové služby

Dodavatel (účastník) v rámci účasti v tomto výběrovém řízení bere na vědomí, že součástí předmětu zadávané veřejné zakázky je dále poskytování služeb podpory a správy webů a hostingové služby. Dodavatel (účastník) je v rámci podání nabídky v tomto výběrovém řízení povinen dále nabídnout také následující dílčí ceny za tato poskytovaná plnění, a to následujícím způsobem:

a)  Cena za poskytování servisních služeb a služeb rozvoje webových stránek (hodinová sazba)

Tato nabídková cena za poskytování servisních služeb a služeb rozvoje webových stránek v rámci plnění předmětu této veřejné zakázky bude stanovena ve formě hodinové sazby za poskytování dotčených služeb ze strany dodavatele (účastníka), a to v souladu se zněním příslušné Smlouvy.

Tato nabídková cena za poskytování servisních služeb a služeb rozvoje webových stránek bude dodavatelem (účastníkem) nabídnuta v podobě Ceny služeb za 1 hodinu práce (v Kč bez DPH), samostatně uvedené DPH a Ceny služeb za 1 hodinu práce (v Kč vč. DPH) a v nabídce dodavatele (účastníka) bude závazně vyplněna v návrhu Smlouvy dle Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace, a to v čl. XI. odst. 11.9 písm. a) Smlouvy.

Zadavatel dále v této souvislosti upozorňuje, že nabídková cena (hodinová sazba) za poskytování servisních služeb a služeb rozvoje webových stránek nesmí přesáhnout částku 1.000,- Kč bez DPH / 1 hodina práce. Tato uvedená maximální dílčí nabídková cena za poskytování servisních služeb a služeb rozvoje webových stránek je stanovena jako nabídková cena maximální a nejvýše přípustná, jejíž překročení může znamenat vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele (účastníka) z výběrového řízení.

b) Cena za poskytování hostingu spojeného s provozem webových stránek (roční sazba):

Tato nabídková cena za poskytování hostingu spojeného s provozem webových stránek v rámci plnění předmětu této veřejné zakázky bude stanovena ve formě roční sazby za poskytování dotčených služeb ze strany dodavatele (účastníka), a to v souladu se zněním příslušné Smlouvy.

Tato nabídková cena za poskytování hostingu spojeného s provozem webových stránek bude dodavatelem (účastníkem) nabídnuta v podobě Ceny hostingových služeb za 1 rok (v Kč bez DPH), samostatně uvedené DPH a Ceny hostingových služeb za 1 rok (v Kč vč. DPH) a v nabídce dodavatele (účastníka) bude závazně vyplněna v návrhu Smlouvy dle Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace, a to v čl. XI. odst. 11.9 písm. b) Smlouvy.

Zadavatel dále v této souvislosti upozorňuje, že nabídková cena (roční sazba) za poskytování hostingu spojeného s provozem webových stránek nesmí přesáhnout částku 10.000,- Kč bez DPH / 1 rok. Tato uvedená maximální dílčí nabídková cena za poskytování hostingu spojeného s provozem webových stránek je stanovena jako nabídková cena maximální a nejvýše přípustná, jejíž překročení může znamenat vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele (účastníka) z výběrového řízení.

Nabídkové ceny za poskytování služeb podpory a správy webů a hostingové služby budou stanoveny včetně všech poplatků, obchodních a jiných přirážek, daní, pojištění, licenčních poplatků a dopravních nákladů na místo plnění aj., a tímto způsobem budou závazně dodavatelem (účastníkem) uvedeny i v návrhu Smlouvy na plnění předmětu této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel jako účastník zadávacího řízení je povinen podat nabídku výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje PVU dle specifikace a metodiky uvedené v čl. 3 a 13 Zadávací dokumentace, a to do konce lhůty pro podání nabídek. Zadavatel upozorňuje, že nabídka musí být šifrována v souladu s požadavky právních předpisů a elektronického nástroje PVU.Zadavatel dodavatele upozorňuje, že pro plné využití všech možností elektronického nástroje PVU je nezbytné provést a dokončit tzv. registraci dodavatele. Manuál pro registraci dodavatele v elektronickém nástroji PVU je uveden v uživatelské příručce s názvem „Uživatelská příručka pro dodavatele“ (viz. https://www.vhodne-uverejneni.cz/manualy). Za řádné a včasné seznamování se s písemnostmi zasílanými zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje PVU, jakož i za správnost kontaktních údajů uvedených u dodavatele, odpovídá vždy dodavatel. Podmínky a informace týkající se elektronického nástroje PVU včetně informací o používání elektronického podpisu jsou dostupné na https://www.vhodne-uverejneni.cz/. Zadavatel upozorňuje účastníky, že registrace není okamžitá a podléhá schválení administrátorem systému, jenž má vymezený termín na akceptaci, nebo zamítnutí registrace, pokud žádost o registraci nebude obsahovat veškeré požadované údaje. Bližší podmínky a informace ohledně elektronického podávání nabídek, včetně kontaktu na uživatelskou podporu provozovatele elektronického nástroje, jsou k dispozici na webové adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/. Další technické požadavky na komunikaci realizovanou prostřednictvím elektronického nástroje PVU jsou uvedeny v provozních podmínkách tohoto elektronického nástroje uveřejněných na adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/. Pro odpovědi na případné otázky týkající se uživatelského ovládání elektronického nástroje PVU je možné využít uživatelskou podporu PVU (tel.: +420 538 702 705, e-mail: podpora@qcm.cz).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel prostřednictvím uvedených kontaktních osob zadavatele bude poskytovat vysvětlení či doplnění Zadávací dokumentace, a to na základě písemné žádosti dodavatele adresované kontaktní osobě zadavatele. Zadavatel je oprávněn poskytovat dodavatelům vysvětlení či dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení Zadávací dokumentace či další dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost o vysvětlení Zadávací dokumentace či poskytnutí dodatečných informací musí být zadavateli doručena ve lhůtě: nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení Zadávací dokumentace či poskytnutí dodatečných informací k zadávacím podmínkám poskytne zadavatel vysvětlení ve lhůtě: nejpozději 2 pracovní dny od doručení žádosti o vysvětlení od dodavatele.Vysvětlení Zadávací dokumentace či poskytnutí dodatečných informací k zadávacím podmínkám poskytne zadavatele včetně případného přesného znění žádosti o vysvětlení (bez identifikace dotazujícího dodavatele) a odešle dotčeným dodavatelům či uveřejní stejným způsobem, jakým uveřejnil textovou část Zadávací dokumentace (tj. na profilu zadavatele).

Další požadavky na zpracování nabídky:

a) Dodavatel (účastník) smí použít tyto pokyny a podklady poskytnuté zadavatelem v rámci tohoto výběrového řízení jen pro účely této veřejné zakázky, jiné využití zadavatel nepřipouští.

b) Zadavatel si vyhrazuje právo v rámci posouzení kvalifikace dodavatele (účastníka) či nabídky dodavatele (účastníka) ověřit informace uváděné dodavatelem (účastníkem) v nabídce.

c) Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení zrušit v souladu s Pravidly OPZ, a to nejpozději do okamžiku uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným dodavatelem.

d) Náklady na vyhotovení nabídek a účast ve výběrovém řízení, stejně jako jakékoliv další náhrady nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení nese dodavatel (účastník) sám.

e) Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podávání nabídek.

f) Zadavatel si vyhrazuje právo provádět změny či doplnění Zadávací dokumentace, zejména opravit chyby či opomenutí v Zadávací dokumentaci, ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že se bude jednat o podstatnou změnu či doplnění Zadávací dokumentace, bude změna oznámena i formou, jakou došlo k uveřejnění této veřejné zakázky. Zadavatel si v důsledku provedené změny či doplnění Zadávací dokumentace vyhrazuje právo přiměřeně prodloužit lhůtu pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 2. 2022
 
Aktualizováno: 16. 3. 2022