Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zavedení EnMS v MČ Praha 12, část A: „Zavedení systému energetického managementu v městské části Praha 12 dle normy ČSN EN ISO 50001:2019“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13996

Název zakázky: Zavedení EnMS v MČ Praha 12, část A: „Zavedení systému energetického managementu v městské části Praha 12 dle normy ČSN EN ISO 50001:2019“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: městská část Praha 12

Sídlo zadavatele: Generála Šišky 2375/6, 143 00 Praha 4

IČ zadavatele: 00231151

DIČ zadavatele: CZ00231151

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Michal Šilhánek
  • Telefon: +420602162198
  • E-mail: silhanek@lawya.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 3. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.praha12.cz/

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je provedení souboru činností pro zadavatele, jejichž výsledkem bude zavedení systému energetického managementu v městské části Praha 12 při dodržení podmínek dotační výzvy č. 03_19_120 Výzva pro územní samosprávné celky - hl. m. Praha (dále jen „implementace“) tak, aby byl systém způsobilý k úspěšné certifikaci systému managementu hospodaření s energií podle požadavků normy ČSN EN ISO 50001 (dále jen „certifikace“).

Součástí implementace jsou i dodávky, služby a práce v této veřejné zakázce nespecifikované, které jsou nezbytné k úspěšné certifikaci, a o kterých poskytovatel vzhledem ke své kvalifikaci, postavení a zkušenostem věděl, vědět měl či vědět mohl.

Implementace zahrnuje vytvoření dokumentace EnMS, která bude obsahovat zejména:

stanovení předmětu, cílů a hranic EnMS
revizi stávajícího návrhu energetické politiky městské části
revize stávajícího návrhu interní směrnice pro schvalování investičních akcí
revize stávajícího systému sběru a správy dat a energetických dokumentů
doporučení nastavení systému komunikace a řízení záznamů
doporučení organizačního a technického zajištění EnMS
doporučení systému kontroly a vyhodnocování dat i EnMS jako celku
doporučení pravidel energetické plánování
doporučení zásad nákupu energie, produktů a služeb
návrh možností snížení spotřeby energie a nákladů
doporučení způsobu řešení obvyklých problémů a preventivních opatření

 

Poskytovatel finální dokumentaci EnMS odprezentuje vedení městské části
a zodpoví případné otázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 537190,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.9.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Generála Šišky 2375/6, 143 00 Praha 4

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.
Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny.
Nabídky budou hodnoceny podle celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH.
Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše celkových nabídkových cen v Kč bez DPH, přičemž nabídky budou seřazeny podle výše celkové nabídkové ceny s tím, že nejvýhodnější bude nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
V případě shody nabídkových cen u nejvýhodnějších nabídek rozhodne o pořadí nabídek los. Na losování budou pozváni zástupci dotčených dodavatelů alespoň 3 pracovní dny dopředu. K losování nemusí dojít v případě, kdy se nebude rozhodovat o pořadí nejlépe hodnocené nabídky (o výběru dodavatele).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Způsobilým není dodavatel, který:

byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce výše splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce výše splňovat:

tato právnická osoba,
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu

zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 7.1.1. splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
české právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 7.1.1. splňovat osoby uvedené v odstavci 6.1.2. a vedoucí pobočky závodu.

Základní způsobilost se prokazuje čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou zastupovat účastníka. Účastník může využít vzor čestného prohlášení z přílohy této zadávací dokumentace.

Profesní způsobilost

profesní způsobilosti prokáže dodavatel ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokladu osvědčujícího, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

Zadavatel požaduje k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu, aby účastník doložil živnostenské oprávnění, licenci či jiné oprávnění k podnikání pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto výběrového řízení, případně výpis ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá. Relevantním oprávněním k podnikání se má na mysli zejména:

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

Splnění profesní způsobilosti se prokazuje předložením příslušných dokladů.
Technická kvalifikace

Splnění technické specifikace prokáže dodavatel předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným pracem, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím zaměstnancům.

Požadovaná minimální:

Funkce Energetický specialista

Doklad o oprávnění energetického specialisty dle zákona č. 406/2006 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů – tuto kvalifikaci dodavatel doloží prostou kopií oprávnění vydaného MPO a uvede právní vztah této osoby k dodavateli (zaměstnanec, popř. poddodavatel), který se zaváže plnit tuto veřejnou zakázku;
Praxe v délce minimálně 5 let;
Zkušenost s minimálně 4 zakázkami obdobného charakteru v posledních 4 letech před zahájením výběrového řízení. Zakázkami obdobného charakteru se rozumí zakázky spočívající v samostatném zavádění či asistenci při zavádění systému energetického managementu zakončeném certifikací dle ČSN ISO 50001:2019.

Funkce Specialista na zavádění energetického managementu

Doklad o oprávnění energetického specialisty dle zákona č. 406/2006 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů – tuto kvalifikaci dodavatel doloží prostou kopií oprávnění vydaného MPO a uvede právní vztah této osoby k dodavateli (zaměstnanec, popř. poddodavatel), který se zaváže plnit tuto veřejnou zakázku;
Praxe v délce minimálně 5 let;
Zkušenost s minimálně 4 zakázkami obdobného charakteru v posledních 4 letech před zahájením výběrového řízení. Zakázkami obdobného charakteru se rozumí zakázky spočívající v zavádění systému energetického managementu, s hodnotou každé zakázky převyšující 250 000 Kč bez DPH, přičemž:

alespoň jedna z nich byla zakončena certifikací dle ČSN ISO 50001:2019;
alespoň u jedné z nich byla zadavatelem obec s počtem obyvatel minimálně 50 000 (dle oficiálních statistik Českého statistického úřadu, a to v době zavádění systému energetického managementu).

Způsob prokázání:

Doklad prokazující odborné vzdělání, strukturovaný životopis podepsaný dotyčnou osobou osvědčující délku praxe.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Obecné požadavky

Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.
Pod pojmem nabídka se rozumí údaje nebo doklady, které dodavatel podá písemně zadavateli na základě zadávacích podmínek (tj. zejména návrh smlouvy předložený účastníkem včetně dokumentů a dokladů požadovaných zákonem nebo zadavatelem v zadávacích podmínkách, doklady o kvalifikaci). Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka; povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady prokazující kvalifikaci ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce) v písemné formě v elektronické podobě.
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Tato kontaktní osoba bude uvedena v krycím listu dle závazného vzoru. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související s výběrovým řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či dokladů, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).

Podání nabídky a elektronická komunikace

Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje dostupného na https://zakazky.praha12.cz/.
Účastník je povinen řídit se pravidly a pokyny stanovenými provozovatelem elektronického nástroje.
Zadavatel upozorňuje, že pro vložení nabídky musí být dodavatel v elektronickém nástroji řádně registrován, přičemž proces registrace může trvat i několik dní.
Za okamžik doručení se v případě elektronického doručování považuje den a hodina doručení elektronické zprávy.

Struktura nabídky

Zadavatel doporučuje dodavatelům strukturovat nabídku následujícím způsobem:

Krycí list nabídky
Obsah nabídky
Doklady k prokázání splnění kvalifikace
Doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy, zastupovat dodavatele (pokud nelze vyčíst z výpisu v obchodním rejstříku)
Návrh smlouvy včetně příloh
Seznam poddodavatelů nebo prohlášení, že zakázka nebude plněna prostřednictvím poddodavatelů

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku absolutní částkou v Kč bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami v závazném návrhu smlouvy o dílo, který bude součástí nabídky.
Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato zadávací dokumentace.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému provedení příslušné části zakázky. Nabídková cena obsahuje předpokládaný vývoj cen až do konce platnosti smlouvy, rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v elektronické podobě dle zadávacích podmínek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz výše.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 199000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PORSENNA ENERGY s.r.o., se sídlem: Michelská 18/12a, 140 00 Praha 4, IČO: 05457670

    Datum podpisu smlouvy: 10. 5. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 3. 2022
 
Aktualizováno: 22. 2. 2023