- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zvyšování odbornosti zaměstnanců poskytujících sociální služby II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13642
Název zakázky: Zvyšování odbornosti zaměstnanců poskytujících sociální služby II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 9. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina
Sídlo zadavatele: Žižkova 57/1882, Jihlava, PSČ 587 33
- Jméno: MUDr. Jiří Běhounek, hejtman
- Telefon: +420734285412
IČ zadavatele: 70890749
- Jméno: Bc. Zuzana Melicharová
- Telefon: +420734285412
- E-mail: melicharova@pkvysocina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 11. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor sociálních věcí, Žižkova 57, 587 33 Jihlava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je realizace školení/kurzů pro zaměstnance čtyř poskytovatelů sociálních služeb Kraje Vysočina v rámci níže uvedeného projektu. Jedná se o kurzy zaměřené na zvyšování odbornosti zaměstnanců v oblasti individuální péče o klienty v sociálních službách. Celkem bude realizováno 34 kurzů a proškoleno minimálně 180 zaměstnanců poskytovatelů sociálních služeb, kteří ke své činnosti potřebují zvýšit kompetence v oblasti individuálního plánování zaměřeného na člověka, přičemž někteří mohou absolvovat více kurzů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1171900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1/2021 - 5/2022
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou místa poskytování sociálních služeb vybraných organizací v Kraji Vysočina, převážně sídla organizací, není-li dohodnuto jinak.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Hodnocení nabídek bude provedeno podle kritéria nejnižší nabídková cena bez DPH. Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena stanovená v souladu s čl. 3.5 této výzvy. Pořadí nabídek bude určeno podle výše celkových nabídkových cen, nabídka s nejnižší nabídkovou cenou je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a) Základní způsobilost splní dodavatel, který předloží čestné prohlášení (v rozsahu dle přílohy č. 3 výzvy) o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
b) Profesní způsobilost splní dodavatel, který předloží:
- prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců. Kritérium kvalifikace lze splnit i uvedením URL adresy výpisu z obchodního rejstříku – viz krycí list.
- rozhodnutí MPSV o akreditaci vzdělávacích programů dle ust. § 117a a násl. zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ke všem kurzům uvedeným v příloze č. 1 výzvy.
c)Technickou kvalifikaci splní dodavatel, který předloží:
- seznam významných zakázek poskytnutých dodavatelem včetně uvedení ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele včetně kontaktní osoby objednatele (dle vzoru v příloze č. 3 této výzvy).
Pro prokázání splnění kritéria kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných zakázek vyplývat, že dodavatel realizoval v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení minimálně 2 zakázky obdobného předmětu plnění, kterou se rozumí zakázka, jejíž součástí bylo vzdělávání týmů poskytovatelů sociálních služeb v oblasti na člověka zaměřené sociální práce. Minimální hodnota plnění každé takové služby činí 50 000,- Kč bez DPH.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude členěna na následující po sobě jdoucí části:
Část A: Krycí list dle přílohy č. 2 této výzvy a případně doklady prokazující oprávnění osoby podepisující nabídku zastupovat dodavatele.
Část B: Doklady prokazující splnění kvalifikace dle čl. 3.2 této výzvy.
Část C: Seznam poddodavatelů, jejichž pomocí dodavatel v nabídce prokazuje část kvalifikace (je-li relevantní) s uvedením identifikačních údajů těchto poddodavatelů a popisu, kterou část předmětu plnění bude každý z poddodavatelů plnit.
Část D: Elektronická kopie nabídky na záznamovém nosiči (CD, DVD, USB), položkový rozpočet ve formátu MS Excel, krycí list ve formátu MS Word (doporučující).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v krycím listu dle přílohy č. 2 této výzvy, a to v korunách českých jako celková částka zahrnující celý předmět veřejné zakázky a všechny činnosti nezbytné k jeho splnění dle obchodních podmínek (příloha č. 4 výzvy). Cena uvedená dodavatelem zahrnuje veškeré náklady dodavatele nutné k řádné realizaci zakázky a je cenou nejvýše přípustnou a neměnnou. Cena nesmí překročit částku uvedenou v čl. 1 výzvy.
Nabídkovou cenou je cena vč. DPH (u neplátců DPH celková cena).
Dodavatel předloží nabídkovou cenu v této struktuře:
Cena celkem bez DPH
Sazba a výše DPH
Celková cena včetně DPH
V případě, že dodavatel není plátcem DPH, předloží nabídkovou cenu v této struktuře:
Celková cena, včetně poznámky o tom, že dodavatel není plátcem DPH.
V případě, že dodavatel, který není plátcem DPH, se do uzavření smlouvy nebo v průběhu doby plnění stane plátcem DPH, platí, že ceny uvedené ve smlouvě a v položkovém rozpočtu tvořícím její přílohu jsou cenami konečnými včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel podá nabídku písemně v listinné podobě; součástí nabídky bude i elektronická kopie nabídky na záznamovém nosiči (CD, DVD, USB), krycí list ve formátu MS Word.Nabídka musí být podána v řádně uzavřené, neprůhledné obálce zabezpečené v místě uzavření obálky prostředky proti neoprávněné manipulaci, označena bude názvem zakázky, obchodním jménem dodavatele a slovem „NEOTVÍRAT“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. Nabídky obsahující variantní řešení budou vyřazeny a dodavatel vyloučen z výběrového řízení této zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé mohou požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Dotazy k zadávacím podmínkám (žádost o vysvětlení) je možné zasílat písemnou formou listině nebo elektronicky (e-mailem) kdykoliv v průběhu lhůty pro podání nabídek, žádost však musí být zadavateli (kontaktní osobě zadavatele uvedené v záhlaví výzvy) doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být doručena zadavateli na adresu či kontaktní e-mail uvedený v záhlaví výzvy. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle tazateli vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.
Zadávací řízení se řídí: Zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu se řídí Pravidly Rady Kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek a pravidly poskytovatele dotace (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze 12 – dostupné na www.esfcr.cz).
Soubory ke stažení:
- ZD_Priloha_c4_Zavazne_obchodni_podminky.docx (25. 9. 2020 12:57)
- ZD_Priloha_c1_Specifikace_plneni.docx (25. 9. 2020 12:58)
- ZD_Priloha_c2_Kryci_list.doc (25. 9. 2020 12:58)
- ZD_Priloha_c3_Formular_CP_kvalifikace.docx (25. 9. 2020 12:58)
- Výzva_sign.pdf (29. 9. 2020 13:24)
- Vysvetleni_I.pdf (15. 10. 2020 10:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (2. 11. 2020 14:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Quip, z.ú.Karlínské nám. 59/12, 180 00 Praha 8IČO 26624389
Datum podpisu smlouvy: 22. 12. 2020
Datum ukončení: 22. 12. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.