Zpět

JDU DO SEBE

Projekt se věnuje tématu prevence a péče o duševní zdraví u mladých lidí. Chtějí vytvořit online prostředí, které by pomohlo odhalit emoční (ne)rovnováhu uživatele a poskytnout mu informaci potřebnou pro nasměrování k pomoci, ale i k dalšímu zájmu o vlastní duševní zdraví. Součástí platformy by měla být i tzv. vážná hra. Jde o herní pojetí, v němž uživatelé překonávají překážky, které jim brání v tom, aby se dokázali lépe vyznat ve vlastním duševním rozpoložení.

Výsledky projektu po ukončení realizace:

Uživatelský výzkum si kladl za cíle zjistit potřeby adolescentů, jejich očekávání od vážné hry a ideální formu komunikace s nimi. Adolescenti cítí tlak na výkon a stres spojený se vzděláním, budoucností a budováním vztahů. Hra by tedy měla tyto problémy adresovat a pomoci jim osvojit si potřebné zvládací strategie. Pro respondenty je důležité ztotožnění se s postavou nebo příběhem, na základě toho byla opuštěna myšlenka fantastických postav. Inkubační fáze tak byla zakončena vytvořením konceptu, jak by hra měla vypadat (žánr, grafika apod.), který by měl být dál rozvíjen.

 

Název projektu

JDU DO SEBE 

Číslo projektu

CZ.03.03.01/00/22_021/0001283
Výzva 021  Inkubační fáze vývoje řešení

Příjemce

Feel well, z. s.

Realizace projektu

1. 3. 2023 - 31. 10. 2023

Web

www.feelwell.cz