Upozorňujeme, že tento klub byl uzavřen a není možné do něj vkládat další otázky.
Své dotazy prosím směřujte přímo do klubů příslušných výzev.
Upozorňujeme, že tento klub byl uzavřen a není možné do něj vkládat další otázky.
Své dotazy prosím směřujte přímo do klubů příslušných výzev.
Dobrý den,
chtěla bych se prosím zeptat na školení v oblati CRM. Plánujeme realizovat v této oblasti různá tématická školení, zaměřená na administraci systému CRM, tvorbu uživatelských a tiskových reportů v rámci CRM, školení základní funkčnosti a rozšiřujících modelů CRM, školení administrace CRM ve vztahu k jeho napojení na ERP systém QI nebo na centrální správu výkresové dokumentace apod., zda toto školení spadá do oblasti měkké a manažerské dovednosti. Dle specifické části pravidel pro příjemce a žadatele v rámci OPZ (s. 11) mi tyto druhy plánovaných školení kvitují např. s oblastí zvyšování efektivnosti procesů, vnitropodniková komunikace a zvyšování výkonnosti.
Děkuji mnohokrát za potvrzení, případně za navedení kam tato školení správně zařadit. S pozdravem Mrlinová Monika
Komentáře k otázce