Upozorňujeme, že tento klub byl uzavřen a není možné do něj vkládat další otázky.
Své dotazy prosím směřujte přímo do klubů příslušných výzev.
Upozorňujeme, že tento klub byl uzavřen a není možné do něj vkládat další otázky.
Své dotazy prosím směřujte přímo do klubů příslušných výzev.
Dobrý den,
V souvislosti se zveřejněnými specifickými pravidly k chystané výzvě č. 43 bych měl následující dotazy:
1) Matice očekávaného přínosu aktivit pro cílovou skupinu uvádí klasifikaci zaměstnání 4 - úředníci. Chápu správně, že tato matice je univerzální pro další typy výzev a tato kategorie (4 - úředníci) není pro výzvu č. 43 podnikové vzdělávání relevantní, jelikož v podnikatelských subjektech se tyto pracovní pozice nenacházejí (ověřoval jsem jejich výčet v rámci CZ-ISCO a dle názvů pozic se opravdu jedná výhradně o pozice ve veřejném sektoru).
2) Kritérium hodnocení přijatelnosti stanovuje mimo jiné Ověření administrativní, finanční a provozní kapacity žadatele, kdy definuje hranice výrazného nepoměru dvou veličin:
Realizační tým vs. celkový počet zaměstnanců
Náklady projekty vs. obrat
Stanovuje, že nepoměr nastává ve chvíli, kdy počet zaměstnanců dosahuje méně než 1/5 osob, které by měly zajišťovat realizaci projektu. Velmi podobně je to s náklady projektu vs. obrat. Znamená to tedy, že výzvě č. 43 budeme dávat dohromady v žádosti realizační tým projektu? Dle výše uvedeného platí, že pokud budeme mít 5 členů realizačního týmu v projektu, stačí disponovat 1 zaměstnancem (2 zaměstnanci umožňují stanovit realizační tým o 10 lidech, atp.)? Stejně tak pro rozpočet projektu ve velikosti 5 mil. Kč bude dostačující obrat ve výši 1 mil. Kč? Vím, že náklady na realizační tým jsou již obsaženy v jednotkách, tzn. nejde mi o náklady realizačního týmu, ale o splnění těchto podmínek.
Děkuji a přeji pěkný den
Martin Šindler
Komentáře k otázce