Sdílet
Dobrý den, tuto problematiku řeší D5 Metodika způsobilých výdajů v bodě 2.6 Přímá podpora v pozn 38 cit.
[38] Mzdové příspěvky se poskytují na:
vytvoření pracovních míst
udržení pracovních míst
zavádění pružných forem organizace práce
[38] Mzdové příspěvky se poskytují na:
vytvoření pracovních míst
udržení pracovních míst
zavádění pružných forem organizace práce
na náhradu mzdy zaměstnavateli pro pracovníka po dobu jeho účasti v dalším vzdělávání. Tj. tato náhrada se vyplácí zaměstnavateli pouze za dobu (v hodinách), kdy se školené osoby skutečně účastnily školení.
Sdílet
Dobrý den,
řeším vyúčtování mzdových nákladů cílových skupin. Naši zaměstnanci jeli na školení do Německa. Vyjížděli 10.6. a vraceli se 14.6. - školení trvalo 4 dny po 7 hod. + 1 hod. počítám na oběd.
Můžeme si uplatit pouze těch 28 hodin školení nebo i nějaké na cestu?
Děkuji za odpověď.
Sdílet
Dobrý den, jak je to s publicitou u manuálu pro účastníky školení - stačí, když budou loga dle manuálu pro publicitu na první stránce a na poslední?
Nebo musí být na každé stránce?
Děkuji
Sdílet
Dobrý den,
doporučuji zaokrouhlovat dle exelovské tab. "ROZPIS MZDOVÝCH NÁKLADŮ REALIZAČNÍHO TÝMU PROJEKTU" což ve vámi uvedeném případě bude v této tab. uvedeno po po zaokroulení automaticky 5,18. Ke konci realizace projektu je ovšem nutno hlídat celkové nepřekročení nákladů u každého člena projektového týmu a počet odpracovaných hodnu podle toho upravit.
Sdílet
Dobrý den,
Je nějaké pravidlo pro zaokrouhlování počtu hodin odpracovaných na projektu, případně hodin dovolené/pracovní neschopnosti odpovídající zapojení do projektu? Zejména u malých úvazků typu 0,03 nám vycházejí hodnoty typu 5,175 odpracovaných hodin v měsíci.
Děkuji Vám za Vaši odpověď.
Sdílet
Dobrý den,
logo dodavatele by se na materiálech ze školení nemělo objevit.
Pokud je logo např. již na dříve vytištěných materiálech, které dodavatel použije pro školení apod., je nutné takové logo "skrýt" například přelepením.
Sdílet
Dobrý den,
reaguji na Vaši zprávu.
Píšu ohledně obecného vzdělávání, ale OP LZZ je jeden program.
PM mi odpověděl, že loga dodavatele být na certifikátu mohou..
Tak která odpověď má větší váhu?
Děkuji
Sdílet
Dobrý den, sankce za porušení Rozhodnutí je uvedena v Části IV bodě 2.2. Vzhledem k tomu, že by se jednalo o dílčí porušení stanovené publicity, bylo věcí kontroního ogánu, jak by toto dílčí pochybení posoudil a zda by stanovil případnou sankci.
Sdílet
Dobrý den,
dle příručky D4 Manuál pro publicitu OP LZZ čl. 2.2 PŘÍJEMCI A PUBLICITA
Finanční spoluúčast EU a státního rozpočtu ČR musí být zdůrazněna během všech fází
realizace projektu, při jeho zahájení, v průběhu realizace, především v místě jeho realizace, při prezentaci v médiích, na internetu, ve výročních zprávách o realizaci projektu, během konferencí a seminářů apod.
v čl. 4.2 Manuálu pro publicitu jsou specifikovány TIŠTĚNÉ MATERIÁLY projektu
• např. brožury, informační letáky a plakáty, comicsy, pohlednice
• např. publikace, školící a informační materiály (vydávané jak za účelem informování o projektu, tak v rámci projektu pro cílovou skupinu/klienty)
• např. titulní strany sylabů přednášek a kurzů, osvědčení o absolvování kurzu
• např. běžně používané tiskoviny: dopisní papír, obálky, desky na dokumenty, interní tištěné dokumenty, prezenční listiny, smlouvy…
Dále Manuál vizuální identity (str.)uvádí že:
Všechny informační a propagační aktivity financované z Evropského sociálního fondu (ESF) v období 2007 – 13 prostřednictvím OP LZZ musí být prezentovány v souladu s Manuálemvizuální identity OP LZZ – musí splňovat tzv. povinné minimum publicity OP LZZ.
Na str. 37 a 38 je typem písma splňujícím manuál VI písmo Myriad Pro a Arial.
Sdílet
Dobrrý den, odkud prosím máte tuto infoprmaci.
Sdílet
Prosím o zodpovězení ještě jednoho dotazu. Je nutné zpětně opravovat veškeré dokumenty k již běžícímu projektu z důvodu nepoužití fontu písem Arial a Myriad Pro? Veškeré dokumenty jsme doposud upravovali dle standardů a písemných zvyklostí společnosti. Probíhá výběrové řízení, které není převedeno do požadovaného fontu. Pokud již nebude možné dokumenty opravit, hrozí nám za nedodržení typu písma nějaký postih?
Sdílet
Dobrý den, podmínkou uplatnění odměn je cit "odměny pracovníků jsou způsobilým výdajem za podmínky, že vyplacené odměny pracovníkům pracujícím na projektu jsou odměnou za splnění mimořádného nebo zvlášť významného úkolu apod." Další podmínky vyplacení odměn je následně uvedeno v téže kapitole D5.
Nárokování mezd včetně odměn je tedy tímto omezeno respektive umožněno za daných podmínek. Standardní osobní ohodnocení je v kontextu bodu 2.1 D5 uznatelným nákladem.
Sdílet
Dobrý den, v metodice způsobilých výdajů kap. 2.1 je uvedeno, že výdaje musí odpovídat nominálním mzdám což je níže uvedeno jako všechny pracovní příjmy zaměstnance vč. odměn. Na st. 11 metodiky je ale jako nezpůsobilý výdaj uvedena běžná pravidelná odměna zaměstnance. Ve společnosti máme standardně základní mzdu doplněnou o měsíčně vyplácenou odměnu formou osobního ohodnocení případně prémií. S nástupem se část úvazku dle účasti v projektu dodatkem k pracovní smlouvě přeúčtuje na středisko projektu, ale podle směrnic bude zůstane mzda rozdělena na základní mzdu a pravidelnou odměnu . Budeme tuto odměnu moci nárokovat z rozpočtu projektu jako způsobilý výdaj projektu?
Sdílet
Dobrý den, ve své odpovědi nebudu reagovat na Výzvu č. 94, ale výhradně na dotaz k Výzvě č. 92.
Text výzvy 92 neukládá povinnost předkládat Zprávu o zahájení projektu. Monitorovací období je standardně 6 měsíců, tuto informaci a další informace k MZ naleznete v D2 - Příručka pro příjemce v kap. 14 - Monitorovací zprávy.
Sdílet
Dobrý den, kdy je nutné podat první monitorovací zprávu? Je u výzvy č. 92 povinost předkládat Zprávu o zahájení realizace projektu, nebo se postupuje stejně jako u výzvy č. 94 a bude se podávat rovnou průběžná monitorovací zpráva po třech měsích od počátku realizace projektu? Děkuji Vám za odpověď.
Sdílet
Dobrý den, protože neznám bližší souvislosti (č. projektové žádosti) doporučoval bych vypsat výběrové řízení s možností dílčích plnění na SW a školení.
Sdílet
Dobrý den,
mám konkrétní dotaz k našemu projektu:
Máme v projektu plánované VŘ na školení softwaru v hodnoté 570 000 Kč. Dále je v rámci stejné klíčové aktivity plánováno pořízení tohoto softwaru v hodnotě 59 500 Kč.
K výběrovému řízení na školení musíme připojit i dodávku software a udělat jedno VŘ s dvěma dílčími plněními nebo dodávku software můžeme realizovat samostatně bez VŘ a na školení vypsat samostatné VŘ?
Děkuji za odpověď.
Sdílet
Dobrý den,
máme poznatky, že příjemci dotací mají špatné zkušenosti s kontrolami ze správ sociálního zabezpečení, kde jim činnosti popsané pro realizační tým v náplních na DPP neuznávají. Jde jednoznačně o pravidelně se opakující činnosti a ne o jednoduše posaný a splnitelný úkol, který se dle jejich názoru musí uvádět jako DPČ.
Můžete se nám k tomu vyjádřit - např. ve Vašem programu EDUCA je doporučení psát tyto činnosti na DPP...
Sdílet
Dobrý den, termín konání semináře pro příjemce nebyl stanoven. O termínu konání semináře budete včas informováni.
Autor: KOHOUT_M
Komentáře k otázce