03_15_013 a 03_15_014 Podpora služeb péče o děti 1. stupně základních škol v době mimo školní vyučování mimo hl. m. Prahu a v Praze
KLUB
Vážení příjemci,
v souvislosti se změnou interního postupu týkajícího se rozsahu předkládaných dokumentů v ZoR u výzev 03_15_013 a 03_15_014 (Podpora služeb péče o děti 1. stupně základních škol v době mimo školní vyučování mimo hl. m. Prahu/v Praze) Vás informujeme, že pro zprávy o realizaci projektu a žádosti o platbu předložené 16. 10. 2017 a později platí, že není nutné přikládat dokumenty ve vazbě na trh práce (přihlášky dětí a potvrzení rodičů o zaměstnání či pracovní aktivitě). Nadále však zůstává v platnosti povinnost příjemce vést veškeré předepsané dokumenty ve složce projektu pro účely kontrol/auditů na místě.
Žádáme Vás jen o zasílání přehledné tabulky s počty a jmény dětí ke všem relevantním aktivitám vašeho projektu.
Děkujeme.
S pozdravem tým ŘO OPZ |
Vážení příjemci,
rádi bychom Vás upozornili, že v souvislosti se změnou zákona o registru smluv od 1. 7. 2017 vstupují v účinnost sankční mechanizmy – tj. smlouva nezveřejněná v registru není účinná a pokud není zveřejněna do tří měsíců po uzavření, je neplatná i kdyby byla zveřejněna dodatečně. Prosíme Vás proto, abyste tomu věnovali pozornost i v rámci vaši projektů, pokud jste jednou z těchto typů organizací:- Česká republika - orgány státní správy;
- územní samosprávné celky, včetně městských částí nebo městských obvodů územně členěných statutárních měst nebo městských částí hlavního města Prahy;
- státní příspěvkové organizace;
- státní fondy;
- veřejné výzkumné instituce nebo veřejné vysoké školy;
- dobrovolné svazky obcí;
- regionální rady regionu soudržnosti;
- příspěvkové organizace územních samosprávných celků;
- ústavy založené státem nebo územními samosprávnými celky;
- obecně prospěšné společnosti založená státem nebo územními samosprávnými celky;
- státní podniky nebo národní podniky;
- zdravotní pojišťovny;
- Český rozhlas;
- Česká televize;
- právnické osoby, v níž má stát nebo územní samosprávný celek sám nebo s jinými územními samosprávnými celky většinovou majetkovou účast, a to i prostřednictvím jiné právnické osoby.
Co publikovat v registru smluv?
Soukromoprávní smlouvy, smlouvy o poskytnutí dotace nebo návratné finanční výpomoci a metadata minimálně v rozsahu:
- identifikace smluvních stran;
- vymezení předmětu smlouvy;
- cena, a pokud ji smlouva neobsahuje, hodnota předmětu smlouvy, lze-li ji určit;
- datum uzavření smlouvy.
Smlouvy musí být v otevřeném formátu, tzn. ve formátu, který mohou zobrazit volně a zdarma dostupné aplikace.
Zároveň musí být ve formátu, který je strojově čitelný, tzn. textové údaje je možné ze smlouvy získat pomocí programové aplikace a lze je dále zpracovávat. Například formát PDF s textovou vrstvou je strojově čitelný, PDF vzniklé jako scan smlouvy však tuto podmínku nesplňuje.
Pokud smlouva obsahuje informace, které není možné poskytnout ani podle zákona o svobodném přístupu k informacím, např. obchodní tajemství nebo osobní údaje chráněné zákonem o ochraně osobních údajů, lze je před odesláním ke zveřejnění znečitelnit.
Odkaz na registr smluv je zde:
https://smlouvy.gov.cz/
Vyhledávání v klubu
Otázka: obrat a zaměstnanci v ISKP
Dobrý den mám 2 otázky
1) výpočet ročního obratu
a) žadatele je škola a má jak hospodářská činnost ( v rámci doplňkové činnosti příjmy z kroužků, kterými se hradí náklady na kroužek, příjem z pronájmu, stravování pro veřejnost apod. ) tak činnost hlavní( zde příjmy především z dotací)
tedy pro výpočet využiju doplňkovou + hlavní činnost ( do součtu vč dotace zřizovatele na provoz školy + dotace z projektu ( OPVK, ROP ) ve 2014. Takto vzniklou částku převedu na Eura
b) když je žadatele obec využiji stejný postup jako u školy příjmy z hosp. činnosti + příjmy( dotace ) ?
2) počet zaměstnanců
je-li žadatele DDM - má m 6 zaměsnanců na hl. prac. poměr + více než 30 extrnistů na DPP s různou hodinovou dotací= do ISKP je třeba sečíst i jednotlivé úvazky v DPP?
Děkuji za odpověď
Šťastná
1 Odpověď
Dobrý den,
obrat můžete získat jako součet konečných zůstatků všech účtů účtové třídy 6, tj. součet veškerých příjmů (s DPH, pokud nejste plátci; bez DPH, pokud jste plátci). U subjektů bez hospodářské činnosti za obrat považujeme příjmovou část rozpočtu.
Do počtu zaměstnanců zadáváte tzv. roční pracovní jednotku, vypočtenou součtem plných + částečných úvazků + zlomku plných úvazků vypočteného tak, že sečtete odpracované hodiny na DPP, příp. DPČ a vydělíte ročním fondem pracovních hodin.
Ilona Johnová
Komentáře k otázce