Dobrý den,
rád bych se zeptal na několik dílčích témat týkajících se našeho projektu (město dosud nezavádělo žádnou metodu kvality a nemá zpracován samostatný dokument typu "strategie vzdělávání zaměstnanců" apod.):
1) Musíme již do žádosti zvolit jednu z výzvou nabízených metod kvality, nebo ji můžeme specifikovat až při realizaci projektu na základě auditu řízení a procesů, který bychom na jeho začátku provedli?
2) Výzva zdůrazňuje, že nebude podporováno vstupní vzdělávání úředníků dle zákona 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků, z čehož vyvozujeme, že jiné vzdělávání dle tohoto zákona než vstupní (průběžné apod.) z výzvy podpořit lze a že vzdělávací plány a další podklady k tomuto vzdělávání zpracované do "strategie vzdělávání" lze použít jako požadovanou povinnou přílohu žádosti?
3) Již dlouho ztěžuje fungování úřadu zastaralé hlasovací zařízení, úřední deska a web MÚ - nákup/tvorba nových verzí těchto nástrojů by chod úřadu zefektivnil a máme proto zato, že by měly být zařazeny mezi způsobilé výdaje - uvažujeme správně? U hlasovacího zařízení jde o jeho propojení s archivem a automatickým zveřejňováním, u úřední desky o její kompletní elektronizaci, u webu MÚ o snazší orientaci a přístup občanů ...
Děkuji
Petr Huptych
Komentáře k otázce