Zpět

Analýza vlivu reformy psychiatrické péče na oblast sociálních služeb v ČR

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10487

Název zakázky: Analýza vlivu reformy psychiatrické péče na oblast sociálních služeb v ČR

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů +420 221 922 244, petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jan Beránek
  • Telefon: +420 221 924 085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování analýzy vlivu reformy psychiatrické péče na oblast sociálních služeb v ČR. Úkolem dodavatele v rámci vypracování analýzy bude na základě rozboru dostupných návrhů a dokumentů souvisejících s reformou psychiatrické péče vymezit potenciální dopad této reformy do oblasti sociálních služeb se zohledněním hlediska kapacity a dostupnosti sociálních služeb, struktury sociálních služeb, vývoje obyvatelstva a s tím souvisejícího předpokládaného nárůstu uživatelů sociálních služeb s duševním onemocněním (více viz Zadávací dokumentace).

Účelem této veřejné zakázky je získat podklad pro další jednání na téma reformy psychiatrické péče s resortem zdravotnictví a zároveň podklad pro tvorbu návrhů systémových změn souvisejících s oblastí rozvoje sociálních služeb a sociální práce na základě identifikovaných potřeb vzniklých v souvislosti s potenciálním dopadem reformy psychiatrické péče do gesce MPSV.

Požadovaným výstupem veřejné zakázky je analýza o rozsahu minimálně 150 normovaných stran a maximálně 250 normovaných stran (bez příloh).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 723800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Max. do 5 kalendářních měsíců od podpisu smlouvy (nejdéle do 30. 9. 2015).

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstup předmětu plnění bude předán na adrese Podskalská 19, 128 01, Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.

Další podmínky:
Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: FM Solutions, a.s.
    IČ: 25692445
    DIČ: CZ25692445
    Sídlo: Ke Koulce 2, 150 00  Praha 5 - Smíchov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michael Viereckl, člen představenstva


  • 2. uchazeč
    Název:2K Consulting s.r.o.
    IČ: 29451990
    DIČ: CZ29451990
    Sídlo: Thunovská 179/12, 118 00 Praha 1

  • 3. uchazeč
    Název: KP Projekt, s.r.o.
    IČ: 26064600
    DIČ: CZ26064600
    Sídlo: Riegrova 1756/51, 370 01 České Budějovice

  • 4. uchazeč
    Název: GfK Czech, s.r.o.
    IČ: 15271757
    DIČ: CZ15271757
    Sídlo:Na Hřebenech II 1718/10, 140 00  Praha 4

 

  • 5. uchazeč
    Název: 3P Consulting, s.r.o.
    IČ: 28198395
    DIČ: CZ28198395
    Sídlo: Donská 275/9, 101 00  Praha 10

 

  • 6. uchazeč
    Název: BDO Advisory, s.r.o.
    IČ: 27244784
    DIČ: CZ27244784
    Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8

 

  • 7. uchazeč
    Název: Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví, z.s.
    IČ: 62936654
    DIČ: CZ62936654
    Sídlo: Řehořova 992/10, 130 00  Praha 3

 

Datum ukončení: 6. 8. 2015


 
Uveřejněno: 23. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016