Zpět

Dodávka publicity do projektů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10471

Název zakázky: Dodávka publicity do projektů

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 3. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: SEDUKON, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Alejnikovova 5, Ostrava - Zábřeh, PSČ 700 30

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Lucie Vajtauerová, ředitelka společnosti, 595 170 508

IČ zadavatele: 25894099

DIČ zadavatele: CZ25894099

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jaroslav Uhlárik
  • Telefon: 734693595
  • E-mail: sedukon@sedukon.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 3. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Alejnikovova 5, Ostrava - Zábřeh, PSČ 700 30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Dodávka publicity do projektů z Operačních programů:

 

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Operační program lidské zdroje a zaměstnanost

 

Veřejná zakázka je rozdělena do 2 projektů a to následujícím způsobem:

 

1. projekt VZ – OP VK: Čtyři roční období aneb polytechnická výchova v MŠ, CZ.1.07/1.3.00/48.0030

 

2. projekt VZ – OP LZZ: Vzděláváním k vyšší kvalitě služeb pro duševně nemocné, CZ.1.04/3.1.03/D5.00033

  

Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele pro provedení dodávky publicity do projektů OP VK, OP LZZ, dle požadavků, které jsou popsány v technické specifikaci předmětu veřejné zakázky – Příloha č. 3.

 

Detailní popis předmětu zakázky je uveden v této Výzvě, která tvoří zároveň i s přílohami kompletní zadávací dokumentaci k veřejné zakázce.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 513900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín podpisu smlouvy je do 10 kalendářních dnů od oznámení výsledku VZ uchazečům. Termín dodávky předmětu VZ pro minimálně 50% položek VZ z každého projektu je stanoven do 10 kalendářních dnů od podpisu smlouvy, zbytek dodávky do 25 kalendářních dnů od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Alejnikovova 5, Ostrava - Zábřeh, PSČ 700 30

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Ke splnění kvalifikačních kritérií předloží uchazeč následující: 1. Základní kvalifikační předpoklady: Čestné prohlášení prokazující základní kvalifikační předpoklady uchazeče dle § 53 odst. 1 písmene a) až k) zákona podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. (Viz. příloha č. 2) 2. Profesní kvalifikační předpoklady: a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. b) Doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, resp. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky. Doklady k prokázání základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Doklady stačí předložit v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Do hodnocení bude zařazena pouze nabídka uchazeče, který úspěšně prokáže splnění kvalifikačních předpokladů a vzory dodaných předmětů budou splňovat předpoklady na kvalitu v rámci norem a předpisů platných v ČR, požadavků zadavatele dle dokumentu Příloha č. 3 – Technická specifikace a také bude splňovat požadavky na publicitu dle příruček uvedených v Popisu předmětu veřejné zakázky v této Výzvě.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel se ve smlouvě zaváže umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je služba hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty) a dle aktuální verze pravidel pro příjemce, dle které jsou projekty realizovány, bude dodavatel smluvně zavázán povinností uchovávat doklady související s plněním této zakázky nejméně do konce roku 2025, a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Při posuzování nabídek z hlediska úplnosti bylo u uchazeče č. 4, v nabídce zjištěno, že uchazeč podal nabídku ke třem projektům, avšak veřejná zakázka se skládá pouze ze dvou projektů. Na základě této skutečnosti proběhlo zjišťování informací o způsobu vyhlášení a průběhu veřejné zakázky. Bylo zjištěno administrativní pochybení ze strany zadavatele při vyhlášení veřejné zakázky. Hodnotící komise se jednohlasně shodla na doporučení zadavateli výběrové řízení zrušit.

Datum ukončení: 13. 4. 2015


 
Uveřejněno: 16. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016