Zpět

Příprava konsolidace agendy veřejných zakázek

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10403

Název zakázky: Příprava konsolidace agendy veřejných zakázek

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 1. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu

Sídlo zadavatele: 11015 Praha - Staré Město, Na Františku 1039/32

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Očko, Ph.D., ředitel odboru podpory finančních nástrojů a řízení projektů, tel. 224 852 029, e-mail:ocko@mpo.cz

IČ zadavatele: 47609109

DIČ zadavatele: CZ 47609109

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiřina Kucharczyk
  • Telefon: 224 852 996
  • E-mail: projektova.kancelar@mpo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou nebo osobně do podatelny sídla Zadavatele na adresu: Ministerstvo průmyslu a obchodu, 110 15 Praha 1, Na Františku 32, v úředních hodinách (pondělí až pátek) od 8.00 do 16.00 hod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

V rámci veřejné zakázky se budou realizovat zejména tyto činnosti vedoucí k racionalizaci a konsolidaci činností při zadávaní veřejných zakázek (VZ):

- analýza systému zadávání VZ včetně veřejných zakázek malého rozsahu a  veřejných zakázek zadávaných dle metodik pro projekty EU v MPO a jím zřízených organizačních složkách státu a podřízených příspěvkových organizací MPO (dále jen „resortní organizace“) se zaměřením na interní podpůrné a řídící procesy,

- benchmarking a nastavení systému učení se z dobré praxe,

- návrh jednotného postupu a systému zadávání VZ na MPO a resortních organizacích a specifikace potřeb pro zajištění konsolidace procesů při realizaci agendy VZ.

Všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta, budou dle § 49 odst. 3 zákona odeslány dodatečné informace k zadávacím podmínkám, a zároveň budou uveřejněny na profilu Zadavatele:

https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMpo nebo

https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=Mpo

Na profilu zadavatele jsou 10. 2. 2015 zveřejněny dodatečné informace a mění se lhůta pro podání nabídek. 
Na profilu zadavatele je 20. 2. 2015 zveřejněna dodatečná informace.
Na profilu zadavatele je 21. 2. 2015 zveřejněna dodatečná informace.

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2863440,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.11.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo Zadavatele případně resortních organizací, které jsou podrobně specifikovány v příloze č. 7, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: i) splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona, ii) splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona, iii) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace), iv) splní technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona. · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
- Uchazeč musí nabídku zpracovat na kompletní plnění předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace (včetně příloh). - Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Obálka s nabídkou musí být označena názvem veřejné zakázky, označením adresáta (Zadavatele) a označením odesílatele (uchazeče) včetně jeho adresy, na kterou je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 5 a 6 zákona, obálka bude na uzavření opatřena razítkem uchazeče, případně podpisem. - Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce a musí obsahovat jméno a příjmení kontaktní osoby uchazeče, včetně kontaktní a e-mailové adresy. - Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Zadavatele uvést v omyl. - Nabídka bude vyhotovena v počtu 2 kusů, z toho 1 originál a 1 kopie (doporučení Zadavatele). - Zadavatel požaduje jako součást nabídky předložení veškeré textové a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů) v elektronické formě na vhodném médiu (nejlépe CD) ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, nebo .html. Elektronická forma a obsah nabídky musí být v plné shodě s listinnou formou nabídky. Elektronická forma (CD) musí být v originálním vyhotovení nabídky, v kopii být může. - Za originál nabídky bude považována pouze listinná forma nabídek označená jako „Originál“. - Všechny listy musejí být číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a musejí být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi. Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce a musí obsahovat jméno a příjmení kontaktní osoby uchazeče, včetně kontaktní a e-mailové adresy

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Hirst, a.s.
    IČ: 29162149
    DIČ: 

    CZ29162149


    Sídlo: Samaritská 199/16, 301 00 Plzeň
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Eva Marešková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Equica, a.s.
    IČ: 26490951
    DIČ: CZ26490951
    Sídlo: Rubeška 215/1190 00 Praha 9 – Vysočany

  • 3. uchazeč
    Název: Konsorcium "Sdružení-konsolidace VZ pro MPO", členové Public Market Advisory s.r.o. a Eurovision, a.s.
    IČ: 02322021,27691845
    DIČ: CZ02322021
    Sídlo: Šromova 639/43, 643 00 Brno

  • 4. uchazeč
    Název: Intelligo s.r.o
    IČ: 28518900
    DIČ:CZ28518900
     
    Sídlo: Starochodovská 1359/76, 149 00, Praha 4

Datum ukončení: 11. 6. 2015


 
Uveřejněno: 26. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016