Výběr dodavatele kurzů odborného vzdělávání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10460
Název zakázky: Výběr dodavatele kurzů odborného vzdělávání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00012 Vzdělávejte se pro růst v Ústeckém kraji II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ROKA Ráža spol. s.r.o.
Sídlo zadavatele: E. Dvořákové 886, 415 01 TEPLICE
- Jméno: Radomír Ráža raza@roka.-teplice.cz +420 602 332 715
IČ zadavatele: 48292982
DIČ zadavatele: CZ 48292982
- Jméno: Profesová Marcela
- Telefon: +420 608 881 805
- E-mail: marcela.profesova@pgmc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 3. 2015 12:00
Místo pro podání nabídek: PGM Consulting s.r.o. Mírové náměstí 207/34, 3. patro 400 01 Ústí nad Labem
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace kurzů odborných dovedností pro vybrané zaměstnance společnosti ROKA Ráž spol. s.r.o.
- Část: Inventor CAM
Předpokládaný počet účastníků: 2 zaměstnanci
Předpokládaná časová dotace: 24 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 40 000Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Profesní řidiči
Předpokládaný počet účastníků: 2 zaměstnanci
Předpokládaná časová dotace dotace: 6hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 8 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: 3.1. Zaškolení svářeč kvalifikace 0
Předpokládaný počet účastníků: 15 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 8 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 40 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: závěrečná zkouška
3.2. Svářeč se základním kurzem
Předpokládaný počet účastníků: 25 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 8 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 50 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: závěrečná zkouška
MAXIMÁLNÍ CENA DÍLČÍ ČÁSTI číslo 3.1 -3.2 CELKEM 90 000 Kč bez DPH.
- Část: Obsluha manipulačních vozíků s vlastním pohonem
Předpokládaný počet účastníků: 42 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 3 hodiny/kurz
Maximální cena kurzu: 15 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Jeřábník vazač
Předpokládaný počet účastníků: 42 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 3 hodiny/kurz
Maximální cena kurzu: 15 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Obsluha tvářecích strojů
Předpokládaný počet účastníků: 20 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace: 8 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 10 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Obsluha obráběcích strojů
Předpokládaný počet účastníků: 15 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 6 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 6 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Obsluha laseru
Předpokládaný počet účastníků: 12 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 4 hodiny/kurz
Maximální cena kurzu: 4 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Obsluha zakružovacího stroje na potrubí
Předpokládaný počet účastníků: 6 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 4 hodiny/kurz
Maximální cena kurzu: 4 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: ISO
Předpokládaný počet účastníků: 6 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 40 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 120 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Řízení a plánování výrobního procesu
Předpokládaný počet účastníků: 4 zaměstnanci
Předpokládaná časová dotace dotace: 16 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 50 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Školení obsluhy a programování svařovacího robota
Předpokládaný počet účastníků: 2 zaměstnanci
Předpokládaná časová dotace dotace: 40 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 100 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Odborné školení společenstva kominíků
Předpokládaný počet účastníků: 1 zaměstnanec
Předpokládaná časová dotace dotace: 8 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 3 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
- Část: Produktové školení pro obchodní oddělení
Předpokládaný počet účastníků: 9 zaměstnanců
Předpokládaná časová dotace dotace: 8 hodin/kurz
Maximální cena kurzu: 40 000 Kč bez DPH
Kurz úspěšně ukončen: pohovorem
Cílem školení je rozšířit znalosti a dovednosti zaměstnanců společnosti ROKA Ráža spol. s .r.o. v oblasti odborných dovedností.
Součástí dodávky vzdělávacích aktivit je poskytnutí studijních materiálů všem účastníkům kurzů a zajištění technického zařízení nezbytného k realizaci výuky (pokud nebude využito technické vybavení zadavatele).
Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech dodržení pravidel pro publicitu dle Manuálu pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Dodavatel zajistí podepsání prezenčních listin z každého jím organizovaného kurzu. Každá prezenční listina bude podepsána všemi účastníky a lektorem. Originál prezenčních listin předá zadavateli.
Dodavatel zajistí vyhodnocení každého kurzu formou zpětné vazby od účastníků.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 505000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Školení bude realizováno během období duben až květen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění bude probíhat v prostorách sídla společnosti ROKA Ráža spol.s.r.o.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH – váha 100%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. 2. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. 3. Prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Ne starší než 90 dnů 4. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vzhledem k předmětu zakázky – např. Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí, lektorská činnost
Požadavek na písemnou formu nabídky: Formální úprava nabídky: • Nabídka bude zpracována v českém jazyce písemnou formou v jednom originále a jedné prosté kopii. Listy nabídky budou pevně spojeny. • Nabídka bude podepsána oprávněnou osobou. Jedná-li za uchazeče zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce přiložená plná moc v úředně ověřené kopii. • Nabídka bude zadavateli doručena v jedné obálce označené heslem „NEOTVÍRAT – výběrové řízení ROKA Ráž spol. s.r.o. a názvem zakázky. Na obálce bude uvedena adresa uchazeče. • Nabídky se odevzdávají na adresu určenou zadavatelem - PGM Consulting s.r.o. Mírové náměstí 207/34, 3. patro 400 01 Ústí nad Labem a to osobně nebo doporučeně poštou Nabídka musí obsahovat: • Identifikační údaje dodavatele • Kontaktní osobu uchazeče, včetně kontaktní adresy, emailu a telefonu • Doklady k prokázání kvalifikace • Nabídkovou cenu uvedenou v Kč, bez DPH, DPH a včetně DPH • Nabídková cena bude rozpracována dle uvedených požadavků: - Dodavatel uvede cenu ke každému kurzu v předmětu zakázky bez DPH a s DPH do krycího listu – příloha č. 1. - Ceny uvedené u jednotlivých kurzů v předmětu zakázky jsou maximální a v nabídce uchazeče nesmí být překročeny. - Cena zahrnuje: ? přípravu a realizaci výuky ? školící materiály pro účastníky ? písemnou i elektronickou verzi školících materiálů, ? veškeré náklady na lektora (mzda, doprava, ubytování, aj.) ? technické pomůcky pro školení ? výstupy hodnocení a zpětnou vazbu pro zadavatele ? vystavení osvědčení o absolvování kurzu, resp. závěrečné státní zkoušky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva_65.pdf (3. 5. 2016 12:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Ćást 1:
- Vítězný dodavatel
Název: Ing. Jan Novotný
IČ: 47604859
Sídlo: Pospíchalova 1130/1, Praha - Černý Most, 198 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Novotný
Ćást 2:
- Vítězný dodavatel
Název: Rostislav Kudr
IČ: 11467304
Sídlo: Jugoslávská 2531, Teplice 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Rostislav Kudr
Ćást 3:
- Vítězný dodavatel
Název: EXIN spol. s.r.o.
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michal Pavlát
Ćást 4:
- Vítězný dodavatel
- Název: Jiří Dvořáček
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Dvořáček
- 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
Sídlo: Nad Doubravkou 1348/10, Teplice, 415 01
Ćást 5:
- Vítězný dodavatel
- Název: Jiří Dvořáček
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Dvořáček
- 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
Sídlo: Nad Doubravkou 1348/10, Teplice, 415 01
Ćást 6:
- Vítězný dodavatel
- Název: Jiří Dvořáček
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Dvořáček
Ćást 7:
- Vítězný dodavatel
- Název: Jiří Dvořáček
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Dvořáček
Ćást 8:
- Vítězný dodavatel
- Název: Jiří Dvořáček
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Dvořáček
Ćást 9:
- Vítězný dodavatel
- Název: Jiří Dvořáček
IČ: 18385206
Sídlo: Březinova 1875/14, Teplice, 415 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jiří Dvořáček
Ćást 10:
- Vítězný dodavatel
- Název:JAHLA - poradenství, s.r.o.
IČ: 26036762
Sídlo: Sepekov 378, 398 51
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. František Hlaváček
Ćást 11:
- Vítězný dodavatel
- Název: Mgr.Vladimír Řeháček
IČ: 66359490
Sídlo: Nová Kyselka 8, Kyselka 362 72
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr.Vladimír Řeháček
- 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
Sídlo: Nad Doubravkou 1348/10, Teplice, 415 01
Ćást 12:
- Vítězný dodavatel
- Název: RH-Tech s.r.o.
IČ: 1487361
Sídlo: Nám. Svobody 296, Dubí 3 -Mstišov, 417 03
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Richard Horáček
Ćást 13:
- Vítězný dodavatel
- Název: Go-on s.r.o.
IČ: 29265118
Sídlo: Stavbařů 3750/20, Jihlava, 586 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ludvík Zdarsa
Ćást 14:
- Vítězný dodavatel
- Název: Rekvalifikačví a informační centrum s.r.o.
IČ: 25438352
Sídlo: Báňská 287, Most, 434 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc.Pavel Prošek
Datum ukončení: 20. 4. 2015