Zpět

Zajištění realizace rekvalifikačních kurzů pro osoby se základním vzděláním VI

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10179

Název zakázky: Zajištění realizace rekvalifikačních kurzů pro osoby se základním vzděláním VI

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Impuls Třebíč, o.s.

Sídlo zadavatele: Okružní 935, 674 01 Třebíč

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Karel Ošmera, 777 230 705, osmera.tr@volny.cz

IČ zadavatele: 266 52 366

DIČ zadavatele: CZ

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Hana Schättingerová
  • Telefon: 607 733 373
  • E-mail: impuls.cb@volny.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude doručena poštou nebo osobně v uzavřené obálce zabezpečené proti možnému otevření, označené názvem zakázky, názvem a registračním číslem projektu, upozorněním „Neotevírat“ na adresu: IMPULS TŘEBÍČ, pobočka České Budějovice Krajinská 384/40a 370 01 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je zajištění rekvalifikačního kurzu Holičské a kadeřnické práce pro 2 účastnice z cílové skupiny projektuCZ.1.04/3.3.05/96.00133 „S potřebnou rekvalifikací na trh práce“.

Místo plnění České Budějovice, rozsah min. 400 hodin, součástí rekvalifikace budou předepsané závěrečné zkoušky a vydání kvalifikačních dokladů úspěšnému absolventu rekvalifikace

 

Bližší informace o rozsahu a specifikace rekvalifikačního kurzu je uvedena v zadávací dokumentaci této výzvy.

Zadavatel má právo měnit objem zadávaných služeb v předmětu zakázky v případě, že vznikne potřeba či pomine nutnost její realizace a to bez možnosti uplatnit jakékoli sankce ze strany dodavatele.

Zadání zakázky se řídi Metodickým pokynem  pro zadáváni zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, a to z důvodu povinnosti sčítat obdobná plnění v režimu od 500 000 Kč do 2 000 000 Kč. Na zadávací řízení se neaplikují ustanoveni zákona dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 42564,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2014 – 2/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
České Budějovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena: Hodnotícím kritériem je celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše v Kč. Tato cena musí zahrnovat veškeré náklady. Cena uvedena bez DPH. V případě akreditovaných rekvalifikačních kurzů je cena osvobozena od DPH dle § 57 odst. 1 zákona č. 235/2004 Sb. A uvedená cena je tedy cenou konečnou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení potvrzeného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče – viz zadávací dokumentace Profesní kvalifikační předpoklady: Ke splnění profesních kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložení: a) kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší než 90 dnů ke dni podání nabídky b) kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci c) kopie platného Rozhodnutí o akreditaci MŠMT ČR, MZ ČR, případně zvláštní předpisy opravňující uchazeče k realizaci rekvalifikačních kurzů (Akreditace musí být platná po celou dobu trvání rekvalifikace)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka a návrh smlouvy podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč předloží nabídku v jednom tištěném vyhotovení, variantní řešení není připuštěno.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 ze dne 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Součástí nabídky bude návrh smlouvy potvrzený osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud nebude tento návrh smlouvy potvrzen statutárním zástupcem uchazeče, bude součástí nabídky plná moc nebo jiný doklad opravňující tuto osobu k jednání či podepisování za uchazeče. Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Výběrové řízení bylo pro nezájem potenciálních dodavatelů zrušeno.

Datum ukončení: 5. 11. 2014


 
Uveřejněno: 23. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016