Zpět

Zajištění vzdělání „Doprovázení umírajících“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10483

Název zakázky: Zajištění vzdělání „Doprovázení umírajících“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc

Sídlo zadavatele: Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Václav Keprt, ředitel 585 229 380, 581 115 211, info@acho.charita.cz

IČ zadavatele: 43962726

DIČ zadavatele: CZ 43962726

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Barbora Cigánková
  • Telefon: 581 115 213
  • E-mail: bara.cigankova@acho.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2015 13:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku je možné předložit v listinné podobě v sídle zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Lhůta pro podání nabídek bude splněna v okamžiku, kdy nabídka bude doručena do sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Vzdělávací program je určený především sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách, kteří přicházejí do kontaktu s klienty a jejich rodinnými příslušníky v situacích spojených se smrtí člověka.

Cílem vzdělávání je kultivace a rozvoj základních profesních a osobnostních kompetencí pracovníků. Důraz musí být kladen na procesy umírání a truchlení, komunikaci s umírajícími a pozůstalými, vyrovnávání se se ztrátou blízkého člověka a péči o pečující.

V rámci vzdělávání musí být účastníkům objasněny otázky problémů, které nastávají při umírání pacientů, klientů a uvedeny konkrétní příklady, jak poskytnout poradenství umírajícímu při uvědomění si, že nastal čas umírání a pomoci v praktickém plánování smrti.

 

Vzdělávací program musí zahrnovat tato témata:

-       komunikace s umírajícím člověkem a jeho rodinou

-       přehled v problematice orientování a plánování poslední etapy života

-       procesy truchlení a abnormálního smutku.

 

Celkový počet hodin vzdělávání: 24 / 1 běh

Celkový počet školících dnů:  3/ 1 běh

Celkový počet proškolených osob:  15 / 1 běh

Celkový počet školících běhů: 2

Součástí předložené nabídky uchazeče bude podrobný popis nabízeného vzdělávacího programu s ohledem na předmět veřejné zakázky. Popis doporučujeme doplnit o hodinové dotace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 59400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
04 - 06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena jako cena celková a konečná. V souladu s ustanovením § 51 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění se jedná o plnění osvobozené od daně bez nároku na odpočet daně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč prokáže kvalifikaci předložením následujících dokladů: 1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Uchazeč doloží kopii výpisu, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů. 2. Doklad o oprávnění k podnikání, podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Uchazeč doloží kopii dokladu. 3. Doklad o akreditaci vzdělávacího programu MPSV ČR ve formě prosté kopie. V případě, že je doba platnosti akreditace vzdělávacího programu kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti akreditace vzdělávacího programu, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 4. Doklady prokazující odbornou způsobilost realizačního týmu, podílející se na realizaci zakázky: - kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání (bakalářského nebo magisterského stupně) alespoň u 1 osoby, která bude odpovědná za poskytování vzdělávání, - čestné prohlášení dodavatele, že se tato vysokoškolsky vzdělaná osoba bude podílet na realizaci zakázky, tzn. přímo vyučovat, - kopie osvědčení všech lektorů o absolvování vzdělávání v oblasti, která je předmětem zakázky; - profesní životopisy všech osob podílejících se na výuce, z nichž bude vyplývat minimálně tříletá praxe každé osoby v oblastech uvedených v jednotlivých zvolených modulech nebo praxi obdobného charakteru k těmto zvoleným modulům. U všech osob musí z předloženého životopisu dále vyplývat minimálně roční praxe v poskytování lektorské činnosti. Osoby dohromady zařazené do vzdělávacího procesu musí svou praxí pokrýt všechny vyučované oblasti. 5. Seznam realizovaných zakázek – seznam minimálně 3 kurzů, které dodavatel realizoval a které jsou obdobné tématem a rozsahem. V seznamu bude uveden stručný popis, kontakty na organizaci, pro kterou byli realizovány. Seznam realizovaných zakázek musí být podepsán statutárním zástupcem uchazeče. Tento doklad se překládá v prosté kopii. 6. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče a předloženo v originále nebo ověřené kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být předložena v sídle zadavatele v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Doprovázení umírajících“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 z 2. 3. 2015. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zakázka je zadávána v režimu zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500 000,00 a nedosahující 2 000 000,00 Kč (kap. 2.1.2) pro zajištění maximální transparentnosti a nediskriminace. Předmět plnění řeší specifické odborné vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Vzhledem k tomu, že jednotlivé vzdělávací programy v této oblasti jsou obsahově velmi různorodé a na základě provedeného aktuálního průzkumu trhu nelze zadávat všechny specifické odborné vzdělávací programy společně, rozhodl se zadavatel z těchto oprávněných důvodů uplatňovat při zadávání jednotlivých veřejných zakázek v oblasti specifických vzdělávacích programů tak, jako by byly zadávány všechny společně a tím v přísnějším režimu.

Další podmínky:
Zadavatel požaduje od uchazeče předložit písemný návrh smlouvy o dílo. Závazný vzor návrhu smlouvy o dílo tvoří přílohu k této výzvě. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou uchazeče a musí být předložen v originále. Uchazeč vyplní v závazném vzoru návrhu smlouvy o dílo pouze zeleně označená ustanovení. Přílohou návrhu smlouvy o dílo musí být Podrobná specifikace předmětu smlouvy, která detailně popíše rozsah a harmonogram akreditovaného vzdělávacího programu (předmětu smlouvy).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Mgr. Eva Kolářová

Dolní Paseky 283

756 61 Rožnov pod Radhoštěm

IČ 87973863

Předložená nabídka s pořadovým číslem 1 uchazeče Mgr. Eva Kolářová, Dolní Paseky 283, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, IČ 87973863 splnila všechny požadavky uchazeče. Vzhledem ke skutečnosti, že v řádné lhůtě určené výzvou pro předložení nabídek, byla zadavateli doručena jedna nabídka, nebyla tato nabídka hodnocena.

Datum ukončení: 28. 3. 2015


 
Uveřejněno: 17. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016