Zpět

Zajištění vzdělávací aktivity "Akademie dopravního značení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10397

Název zakázky: Zajištění vzdělávací aktivity "Akademie dopravního značení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 1. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Značky Morava a. s.

Sídlo zadavatele: Čsl. armády 1112/27a, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Georgios Tavandzis, místopředseda představenstva Tel.: 737 443 943 e-mail: g.tavandzis@znackymorava.cz

IČ zadavatele: 25865871

DIČ zadavatele: CZ25865871

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Aneta Schoberová
  • Telefon: 725 089 796
  • E-mail: info@znackymorava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 2. 2015 15:55

Místo pro podání nabídek:
Čsl. armády 1112/27a, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o zakázku na služby, a to na zajištění vzdělávacích služeb. Předmětem řízení je zajištění vzdělávací aktivity, školení, nazvaného "Akademie dopravního značení".

 

Jedná se o školení týkající se legislativy, právních předpisů, norem, dotýkajících se realizace dopravního značení a instalací bezpečnostních prvků v dopravě. Jejich změn, aktuálních požadavků a novinek v technických zařízeních a dopady na praxi.

 

Školení bude rozděleno na teoretickou a praktickou část (obě v rozsahu 56 hodin) a závěrečnou písemnou a ústní zkoušku, která prověří získané znalosti a dovednosti (rozsah 4 hodiny). Celkem rozsah 3 skupiny x 116 hodin. Získané teoretické dovednosti budou aplikovány na vzorových (skutečných) příkladech z praxe. Délka školící hodiny 60 min.

 

 

Obsahová náplň vzdělávací aktivity:

§    aktuální legislativa k zásadám svislého dopravního značení pozemních komunikací

 

§    orientační dopravní značení (zásady, provedení, umístění ...)

 

§    novelizace zásad pro vodorovné dopravní značení na pozemních komunikacích (geometrické uspořádání, provedení...)

 

§    zásady pro provádění zkoušení dopravního značení (materiály, funkčnost, měření a hodnocení...)

 

§    zvýrazňující optické prvky na pozemních komunikacích (provedení, použití, umístění...)

 

§    zásady pro proměnné dopravní značení na pozemních komunikacích (parametry, praktická využitelnost ...)

 

§    zpomalovací prahy, polštáře, tlumiče nárazu (technické podmínky, konstrukce...)

 

§    zásady pro označování pracovních míst a dopravních situací na komunikacích, praktická aplikace, používání dopravních majáků, systém hodnocení přenosných SDZ (požadavky, použití...)

 

§    nová ocelová svodidla - mj. ocelové svodidlo Arcellor Mittal, motosvodidla, mostová svodidla, tlumiče nárazu (instalace...)

 

§    odstraňování VDZ a zdrsňování povrchu vozovky (problematika, zkoušení drsnosti, principy ...)

 

§    měření, zkoušení dopravního značení, inspekce, audity (problematika měření, praktická ukázka přístrojů, ukázka měření v praxi, metodika...)

 

§    parkovací zábrany, systémy

 

Cílem vzdělávací aktivity je:

- získání a prohloubení znalostí z oblasti aktualit, novelizací a novinek v oblasti dopravního značení, technických postupů a nových technologií

- zvýšení kompetencí zaměstnanců umožňující samostatnou práci v terénu a s tím související možný kariérní růst

- minimalizace rizik spojených s neznalosti předpisů, získání zkušeností z negativní praxe od odborníků

 

 

Školení se zúčastní 24 zaměstnanců společnosti, kteří budou kvůli zastupitelnosti rozděleni do 3 skupin (3 x 8 osob). Úspěšný uchazeč dodá ke školení pro každého účastníka tištěné studijní podklady. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 548100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Školení bude probíhat v období únor – květen 2015. Zaměstnanci budou školeni ve třech skupinách, které se nesmí časově překrývat.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou prostory na adrese sídla zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium nabídková cena s váhou 60% Pro výběrové řízení je relevantní cena za osobu a kurz v Kč bez DPH. Hodnotící kritérium obsahová náplň kurzu s váhou 40 % Jako výhodnější bude hodnocena ta nabídka, která lépe popíše obsahovou náplň/strukturu kurzu ve smyslu detailnosti a bude vhodnější z hlediska zajištění účelu zakázky. Způsob hodnocení: Hodnotící kritérium „Nabídková cena“: Pro číselně vyjádřitelné tohoto dílčího kritéria, pro které má nejvhodnější nabídka minimální finanční hodnotu, získává hodnocená nabídka takovou bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Vzorec pro hodnocení kritéria: Nejvýhodnější nabídka počet bodů = 100 x --------------------------------- x váha v procentech Cena hodnocené nabídky Hodnotící kritérium „Obsahová náplň kurzu“: Největší počet bodů za toto dílčí kritérium získá ta nabídka, která dokáže lépe odborně specifikovat náplň kurzu v jednotlivých obsahových bodech a dokáže zacílit na otázky umožňující splnění vytyčených cílů vzdělávací aktivity. Váhu bude mít odborná šíře i zacílenost, využití praxe, praktických ukázek a zkušeností. Pro hodnocení tohoto kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů (nejvýhodnější nabídka musí získat 100 bodů v rámci tohoto kritéria), ostatní body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Pro hodnocení tohoto kritéria bude použit vzorec: počet bodů za toto dílčí kritérium = počet bodů hodnocené nabídky x váha dílčího kritéria Celkově nejvýhodnější nabídka bude ta, která získá nejvyšší počet bodů po sečtení bodových hodnot dílčích kritérií.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
? výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán ? doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) ? čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti ? seznam poskytnutých obdobných služeb (vzdělávání, lektorská činnost, přednášky ...) v počtu alespoň 3 položek ? prokázání praktických zkušeností s problematikou navrhování dopravního značení nebo jeho zkoušení nebo provádění auditů dopravního značení (minimálně jedna položka)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce s názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Akademie dopravního značení“. Dále musí obsahovat adresy zadavatele i uchazeče. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a předložena v písemném vyhotovení v tištěné formě v jednom originále. Krycí list nabídky musí obsahovat nápis Originál, dále název projektu, registrační číslo projektu, celý název a adresu uchazeče. Všechny listy nabídky musí být spojeny tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení. Originál nabídky musí být podepsán oprávněnou osobou, jejíž oprávněnost k podpisu musí být v nabídce doložena např. plnou mocí u osoby, která není statutárním zástupcem či jiným, platným způsobem. Statutární zástupce, který nabídku podepíše, nemusí oprávněnost dokládat. Nabídka musí obsahovat identifikaci uchazeče – název firmy, sídlo, IČ, DIČ, telefon, kontaktní osoba – jméno, příjmení, telefon, kontaktní a emailovou adresu. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Nabídku je nutné podat na celý předmět zakázky. Zadavatel neumožňuje dodání předmětu zakázky formou subdodavatele. Povinné části nabídky budou řazeny následujícím způsobem: - krycí list nabídky, - doklady o prokázání kvalifikace, - nabízená cena dodávky, - případné další dokumenty.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dodavatel je povinen zajistit kompletní přípravu, organizaci a realizaci vzdělávacích aktivit včetně výukových materiálů. Součástí přípravy školení bude konzultace s kompetentní osobou vztahující se ke skupině vzdělávaných osob. Dodavatel zajistí ke každému dni kurzu prezenční listinu, která bude podepsána účastníky a lektorem a její originál předá zadavateli. Dodavatel zajistí, aby všechny výstupy, které budou zpracovávány pro potřeby předmětu zakázky, či přímo s ním budou souviset, budou splňovat povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ (tj. loga ESF, EU a OP LZZ a prohlášení „Podporujeme vaši budoucnost“). Rovněž každý materiál bude obsahovat název a registrační číslo projektu a formulaci „Tento projekt je financován z ESF skrz OP LZZ“. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení, odmítnout všechny předložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit nabídky podané uchazečem ve výběrovém řízení. Dodatečné dotazy k výběrovému řízení je možné podávat pouze prostřednictví e-mailu na kontaktní osobu ve věci této zakázky a to nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpovědi budou uveřejněny na stránkách www.esfcr.cz a budou rozeslány, dle povinnosti Metodického pokynu pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 nejpozději do 4 pracovních dnů od data obdržení dotazu.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: RSE Project s.r.o.
    IČ: 29398266
    DIČ: CZ29398266
    Sídlo: Ruská 83/24, 703 00 Ostrava - Vítkovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Winkler
    Poznámka k dodavateli: předložena jediná nabídka



Datum ukončení: 16. 2. 2015


 
Uveřejněno: 20. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016