- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
„Zajišťování odborných školení v oblasti srozumitelné komunikace“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13908
Název zakázky: „Zajišťování odborných školení v oblasti srozumitelné komunikace“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 10. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_025/0016939 Vzdělávací a výcvikový program TA ČR - kompetentní úředník podpory VaVaI příjemce: Technologická agentura ČR
Název/obchodní firma zadavatele: Technologická agentura České republiky
Sídlo zadavatele: Evropská 1692/37, 160 00 Praha 6
- Jméno: Martin Bunček
IČ zadavatele: 72050365
- Jméno: Jana Karbanová
- Telefon: +420234611320
- E-mail: jana.karbanova@tacr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 11. 2021 13:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky lze podat pouze elektronicky, a to způsobem uvedeným v zadávací dokumentaci.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je příprava, zajištění vzdělávacích kurzů a vypracování koncepce vzdělávání pro pracovníky TA ČR s cílem podpořit srozumitelnou komunikaci s uchazeči, příjemci či hodnotiteli projektů, ale zároveň také uvnitř organizace.
Cílem je vzdělat pracovníky TA ČR v dovednostech naplňujících zásady pro vytváření srozumitelných sdělení ve státní správě v souladu s dokumentem Ministerstva vnitra Metodický postup pro tvorbu srozumitelných sdělení ve veřejné správě. Tento dokument uvádí, že v rámci sdělení veřejné správy je nutné zachovat správnost a odbornost, nicméně obecným trendem do budoucna je zvyšování srozumitelnosti textu. TA ČR jako specifická instituce státní správy pracuje s množstvím odborné dokumentace pro tvorbu a realizaci podpory programů v oblasti VaVaI. Protože je problematika programů VaVaI sama o sobě složitá, je nutné její administrativní část jazykově upravovat tak, aby byla co nejsrozumitelnější a nejpochopitelnější. Důvodem je snižování administrativní zátěže způsobené „nepochopením“ zadávacích dokumentací, požadavků, příruček, metodik a dalších dokumentů. To vyžaduje jazykovou zručnost a především dovednost přirozené komunikace (Plain language). Základem je znalost evropských standardů pro vytváření informací, které se snadno čtou a jsou srozumitelné.
Po absolvování kurzů očekáváme, že pracovníci TA ČR budou připraveni vytvářet texty pro komunikaci s uchazeči, příjemci či hodnotiteli, ale i pro vnitřní potřeby organizace tak, aby byly jednoznačné, dobře strukturované, stručné, ale přesto dobře pochopitelné po prvním čtení. Kompetenci srozumitelného vyjadřování chceme vyžadovat téměř u všech zaměstnanců TA ČR což je cca 150 osob. Školící skupiny by měly být rozděleny po 15 osobách. Každá skupina by postupně měla projít třemi specifickými kurzy - základní, pokročilý a tematicky zaměřený dle daného útvaru (např. pro právní oddělení, pro oddělení komunikace a marketingu). Kurzy navrhujeme v rozsahu max. půlden.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 200000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do konce trvání Smlouvy, tedy do 30. 6. 2023 nebo dosažením maximálního limitu Smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - VZ Plain language.pdf (5. 10. 2021 11:18)
- Příloha č. 1 - Čestné prohlášení o splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů.docx (5. 10. 2021 11:18)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů.docx (5. 10. 2021 11:18)
- Příloha č. 3 - Návrh smlouvy o poskytování služeb.docx (5. 10. 2021 11:18)
- Příloha č. 4 - Dokument k případové studii.docx (5. 10. 2021 11:19)
- Příloha č. 5 - Formulář pro nabídkovou cenu.docx (5. 10. 2021 11:19)
- UPRAVENO_Výzva k podání nabídek - VZ Plain language.docx.pdf (22. 10. 2021 09:35)
- Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace ze dne 19. 10. 2021.pdf (22. 10. 2021 09:35)
- Vysvětlení zadávacích podmínek - žádost o vysvětlení ZD z 19. 10. 2021.pdf (27. 10. 2021 08:26)
- Vysvětlení zadávacích podmínek - žádost o vysvětlení ZD z 25. 10. 2021.pdf (27. 10. 2021 08:27)
- Vysvětlení zadávacích podmínek - žádost o vysvětlení ZD z 22. 10. 2021.pdf (27. 10. 2021 08:27)
- UPRAVENO 2_Výzva k podání nabídek - VZ Plain language.pdf (27. 10. 2021 13:16)
- Vysvětlení zadávacích podmínek - žádost o vysvětlení ZD z 27. 10. 2021.pdf (3. 11. 2021 08:43)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka - Komunikace21 s.r.o.pdf (3. 12. 2021 13:17)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - VZ Zajišťování odborných školení v oblasti srozumitelné komunikace.pdf (20. 12. 2021 14:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Petr Behún, Vnislavova 48/4, 128 00 Praha 273859427
Datum podpisu smlouvy: 30. 3. 2022
Datum ukončení: 30. 3. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.