UPOZORNĚNÍ
Konzultace a zodpovídání dotazů v rámci výzvy č. 23 končí 27. 11. 2015 ve 14.30 hod.
Dobrý den,
je možné v rámci aktivity 1B zařadit do přímých nákladů marketingové aktivity/nástroje, které by byly spojené se šířením výstupů z hlediska propagace společných aktivit a předávání a šíření informací vzešlých ze společných setkání/workshopů/kulatých stolů zaangažovaných partnerů v dané sociální oblasti?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Není zcela zřejmé, co je myšleno aktivitami/nástroji, které jsou spojené se šířením výstupů z hlediska propagace společných aktivit a předávání a šíření informací vzešlých ze společných setkání/workshopů/kulatých stolů.
Obecně lze říci, že náklady související s činností pro cílovou skupinu patří mezi přímé náklady a pokud se jedná o publicitu, jedná se o nepřímé náklady.
S pozdravem,
Ing. Markéta Olšanská
Komentáře k otázce