03_22_014 Podpora pečujících osob a sdílené péče (1) UZAVŘENO
KLUB
Vyhledávání v klubu
Otázka: Rozpočet projektu, příloha "Údaje o soc. službě - plán" UZAVŘENO
Dobrý večer,
včera jsem přidával dotaz k jedné své staré otázce a vaší odpovědi ohledně tabulky "Údaje o soc. službě - plán", ale během dne přibyly další dotazy, tak ji sem dávám ještě jednou i s těmi novými dotazy:
1) V tabulce "Údaje o sociální službě bychom potřebovali dovyjasnit pojmy "Jednotka pro vyjádření kapacity služby" a "Počet jednotek služby" v polích na řádcích 20 a 21 . Rozumím tomu dobře tak, že se jedná o kapacitu služby, která musí být v souladu s nastavení cílové hodnoty indikátoru 670.021 - Kapacita služby - místa? Jedná se tedy o maximální kapcitu? Nebo se jedná o zprůměrovanou kapacitu, nebo...? Ptám se proto, že žadatel má v plánu poskytnout pobytovou odlehčovací službu s rozdílnou kapacitou v závislosti na dnech v týdnu (např. po - čt 1 místo, pá - ne 3 místa).
2) Na řádku č. 140 záložky "Soc. služba" je uveden termín "Vyrovnávací platba". Potřebuju si jen potvrdit, že je to v tomto případě výše podpory, která je na soc. službu žádána z prostředků OPZ+. Protože ten termín znám spíš jako označení pro podporu např. z Krajského úřadu na dofinancování služby.
3) Na záložce "Další souhrnné aktivity" je pole, kam se má uvést "Popis logiky rozdělení podpory mezi subjekty / služby v rámci projektu". Moc tomu nerozumíme. Žadatel sestavuje rozpočet s ohledem na plánované úvazky, případně předpokládané nakupované služby / vybavení. Stačí to tam takto napsat?
4) Na záložce "Žádost ISKP" v tabulce "Údaje o soc. službě" jsou na řádku 10 uváděny jiné peněžní příjmy. Žadatel plánuje na projekt čerpat finance i z jiných zdrojů (např. příspěvky od uživatelů, podpora z kraje nebo magistrátu). Jsou toto JPP, které se tedy uvádějí na tento řádek 10 v souladu s výnosy na záložce "Soc. služba"? Výše těchto příjmů se pak uvádí na záložku "Přehled zdrojů financování" do pole "JPP" v žádosti v ISKP?
Díky za odpovědi.
S pozdravem,
Pavel Dacko
1 Odpověď
Dobrý den,
níže uvádíme odpovědi na Vaše otázky:
Ad1) Pole 20 a 21 vyplňujete dle skutečné situace kapacity služeb dle uvedení v síti sociálních služeb a Pověření. Uvádíte tu kapacitu, která připadá na projekt (na kterou požadujete náklady v rámci rozpočtu projektu). Údaje uváděné v polích 20 a 21 se pak nemusí (mohou, ale nemusí) rovnat údajům uváděným v ind 670 021, protože údaje tohoto ind se neodvozují od Pověření/sítě, ale od aktivit nastavených v projektu. Viz též odpověď na Vaši otázku v klubu Příloha žádosti – Formulář Údaje o sociální službě plán.
Ad2) Ano, jedná se o vyrovnávací platbu připadající na projekt (výše podpory sociální služby spadající do vyrovnávací platby v projektu).
Ad3) Na záložce „Další souhrnné aktivity“ vyčíslíte náklady projektu připadající na jednotlivé subjekty/služby projektu. Pokud je v projektu více služeb nebo subjektů, uvádí se, jakou metodou jste mezi tyto služby/subjekty rozdělili rozpočet projektu. Pokud je jen jedna služba/subjekt, popíšete, jak jste uvedl v dotaze.
Ad4) Pokud správně rozumíme Vašemu dotazu, pak uvádíme následující: v příloze Údaje o soc. službě plán na listu „Žádost v ISKP“ je řádek Jiné peněžní příjmy součtový. Pole B10 je vzorec =SUMA(C10:F10), pole C10, D10 atd, mají také nastavený vzorec (částky se přenášejí z jednotlivých předchozích listů). Údaje z pole B10 se pak přenášejí do žádosti do Přehledu zdrojů financování do pole Jiné peněžní příjmy. Rovněž si Vás dovolujeme upozornit, že v projektu nelze nárokovat k proplacení finanční prostředky hrazené z jiných dotačních zdrojů.
S pozdravem, Hana Bartoníčková
Komentáře k otázce