Dobrý den,
je možné realizovat alespoň část povinných vzdělávacích aktivit pro Domovníky-preventisty a pro Asistenty prevence kriminality online, případně pomocí eLearningu? Pokud ano, je stanoven nějaký maximální povolený rozsah?
Děkuji.
Dobrý den,
podmínky výzvy v této oblasti vycházejí z metodiky MV. Dle této metodiky se počítá především s prezenční výukou, neboť tato výuka musí brát na zřetel samotnou osobnost DP nebo AP, jeho předešlé zkušenosti, dosažené vzdělání apod. Pířmo v metodice se uvádí: Při samotném školení je třeba využívat co nejvíce možných výukových prostředků, jako např.: mluvené slovo; PC, projektor a ozvučení pro prezentaci – prezentace PowerPoint s využitím obrázků, fotografií a instruktážních videí; flip chart; legislativní normy; myšlenkové mapy a pracovní a typové listy. V rámci školení je dobré využít taktéž: hrané scénky, modelové situace, skripta, zkušební testy a to za účelem maximálního působení na každého domovníka-preventistu....Některá výuka může probíhat on-line, ale nemělo by to být stěžejní. Časová dotace on-line není určena. Doporučuji a odkazuji tedy na metodiku MV týkající se této problematiky (např. Zaverecna_metodika_vyberu_cinnosti_a_pripravy_Domovnika-preventisty_2020_-_20201020.pdf nebo Metodika_Asistent_prevence_kriminality_originál.pdf)
Komentáře k otázce