V praxi se ukazuje, že zájem o účast v projektu mají rodiče žáků, kteří řeší problémy při komunikaci se školou. Stejně tak je vhodné pokračovat v podpoře dětí předškolních, které nastupují do ZŠ, a to i do těch nezapojených.
Je možné v rámci projektu zapojení žáků i z nespolupracujících škol alespoň ve výjimečných případech?
Ve výzvě je primární spolupráce se školou a propojení sociálního a pedagogického systému. V OPZ+ byly vyhlášeny jiné výzvy, které řešily kompetence rodiny a nebyla zde podmínka zapojení a spolupráce se školou. Aktivity jednotlivých výzev nesmí být duplicitní.
V rámci výzvy č. 029 pokud dítě vstoupí do projektu v předškolním věku, je s ním a jeho rodinou pracováno, následně nastoupí do nezapojené ZŠ v projektu, pak je podpora dítěte a rodiny v rámci projektu dále možná (důležitá je fáze účastníka, kdy vstoupí do projektu). Žadatel by měl ale usilovat o zapojení této školy do projektu. Pokud se tak nestane, je v jednotlivých případech další podpora v projektu možná. Zároveň je ale nutné dodržet závaznou podmínku pro příjemce, a to povinnost spolupracovat s poskytovatelem dotace na evaluaci poskytnutím vybraných dat, a to i dat ze školního prostředí.Žádné otázky |
Komentáře k otázce