03_22_040 Společně za vzděláváním (1)
KLUB
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 40 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP21+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vyhledávání v klubu
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 40 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP21+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Otázka: 2023/478 Stanovování podpory DM
Dobrý den,
kdy dochází k uvolnění (resp. anulování) přidělené podpory de minimis pro příjemce podpory? Záleží na konkrétním datu nebo dojde k odmazání přidělených prostředků již například 1. 1. 2024 nehledě na to, zda byla podpora přidělena např. až koncem roku 2021?
Zároveň prosím o upřesnění, zda je v této souvislosti relevantní výše skutečného čerpání podpory DM, a nebo zda je relevantní pouze výše přidělení podpory DM.
Děkuji a s pozdravem
KM
1 Odpověď
Dobrý den,
z dotazu vyvozuji, že účetní období daného žadatele o DM odpovídá kalendářnímu roku. Poskytovatel bude v registru DM ověřovat, zda by přidělením podpory k určitému dni (např. k 1.1.2024) nedošlo k překročení limitu DM, přičemž vezme v potaz předchozí 2 jednoletá účetní období, tj. 1.1.-31.12.2022 a 1.1.-31.12.2023, a k tomu aktuální jednoleté účetní období, tj. 1.1.-31.12.2024. Podpory poskytnuté do 31.12.2021 včetně poskytovatel v uvedeném příkladu nezohlední.
Relevantní jsou podpory, které jsou evidované v registru. Pokud podpora evidovaná v registru nebyla za dobu realizace projektu zcela vyčerpána, může subjekt požádat o úpravu podpory. Standardně úpravu poskytovatel neprovádí, pouze na žádost.
S pozdravem
Jakub Hajný
Komentáře k odpovědi
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 40 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS ISKP21+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Komentáře k otázce