03_22_040 Společně za vzděláváním (1)
KLUB
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 40 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP21+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vyhledávání v klubu
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 40 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP21+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Otázka: 2024/622 ZS a nečerpané de minimis
Dobrý den,
školení se bude účastnit ZS, který má zapsanou podporu de minimis v 09/2022 v rámci výzvy 110 OPZ, kterou ale nakonec vůbec nevyčerpal (odstoupil od školení).
Je stále možné požádat původním svazem v rámci projektu V110 o změnu výše podpory v registru de minimis na 0 Kč?
A pokud ano, má se daná podesaná žádost (platný formulář OPZ) depeší poslat tehdejšímu projektovému manažerovi, který ale projekt už zřejmě nesleduje?
Děkuji
1 Odpověď
Dobrý den,
kontaktujte prosím projektového manažera (PM), který má tento projekt přidělený na straně MPSV, a to buď telefonicky nebo interní depeší. Když už je financování projektu ze strany MPSV ukončené, tak PM stačí - třeba i jen telefonicky - požádat, aby provedl úpravu přidělené podpory de minimis v registru de minimis na úroveň reálně vyčerpané podpory v projektu.
Pokud se Vám s daným PM nepodaří spojit, obraťte se prosím na jakéhokoliv jiného PM, popř. k tomuto Vašemu dotazu doplňte registrační č. projektu, IČ a/nebo název zapojeného subjektu a já zajistím, aby podpora byla upravena.
S pozdravem
Jakub Hajný
Komentáře k odpovědi
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 40 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS ISKP21+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Komentáře k otázce