Dobrý den,
rád bych položil otázku k (ideálnímu) nastavení CS projektu. Žadatelem je střešní organizace (z.s.), má XY členů.
Projektové aktivity se týkají profesionalizace střešní organizace (vzdělávání zaměstnanců), a metodické podpory jejích členů.
Primární CS tedy bude střešení organizace (z nabídky zvolena možnost NNO, která působí...).
Otázky:
1. Je vhodné v rámci této volby do popisu CS uvést - kromě problémů, potřeb, apod. týkajících se organizace jako celku - i potřeby zaměstnanců, kterých se týkaji uvažované projektové aktivity? Tzn. popsat v rámci pole žádosti (popis CS) problémy jao organizace tak i jednotlivých osob/pozic? Nebo se to neočekává, vzhledem k tomu, že u definice této kategorie "zaměstnanci" nejsou uvedeni?
2. Je žádoucí v tomto kontextu uvést členy střešní organizace (kteří bude přijímat podporu v rámci některých KA) v separtání nově zvolené kategorii u např. "NNO, které působí (...)", případně jako "poskytovatelé služeb (...)", a následně rozepsat jejich potřeby tak, aby to mělo vazbu na klíčové aktivity?
Děkuji, MN
Dobrý den,
Ad 1.) Pod CS NNO, které působí… je relevantní zahrnout problémy, potřeby atd. týkající se organizace jako celku (dle vašeho textu jde o „střešní organizaci“). Jelikož z výzvy lze podpořit i vzdělávací aktivity zaměstnanců/dobrovolníků (str. 8-9 výzvy), je vhodné tuto CS uvést jako Poskytovatelé služeb, kteří…“ a na ní navázat odpovídající KA související s jejich vzdělávacími potřebami. Potřeby zaměstnanců se mají vztahovat k potřebám organizace, protože výzva podporuje rozvoj organizace, pak i vzdělávání zaměstnancům směřovat k rozvoji organizace.
Ad 2.) Jednotlivé členy je vhodné taktéž uvést jako CS NNO, které působí… a na ně navázat odpovídající KA. Zde záleží na skutečnosti, zda všechny členské organizace mají totožné potřeby, či nikoli.
S pozdravem,
Eliška Kirchnerová
Komentáře k otázce