Dobrý den,
jak konkrétně mají být stanovéné náklady na jednotlivé klíčové aktivity? Je zde vhodné uvést položku i částku z projektu? Jak detailně mají být položky v návaznosti na klíčové aktivity rozděleny v rozpočtu? Pokud je například z jedné položky (osobní náklady na pedagoga 1HPP) hrazeno více klíčových aktivit, je potřeba položky rozpočtu rozdělit tak, aby byla jasně patrná částka osobních nákladů připadající na klíčovou aktivitu 1 (náklady na pedagoga 0,5 úvazek), klíčovou aktivitu 2 (práce s rodiči - náklady na pedagoga 0,2 HPP), klíčová aktivita 3 (pedagog 0,3 HPP) nebo stačí když bude v rozpočtu pozice pedagoga uvedena jako jedna položka a u jednotlivých klíčových aktivit uvedeno v přehledu nákladů odkaz na pozici v rozpočtu?
Dobrý den,
v rozpočtu projektu se pracovní pozice objeví jako jedna položka s celkovým úvazkem na projektu. Zapojení daného pracovníka do jednotlivých aktivit projektu pak uvedete u jednotlivých KA, v poli "Přehled nákladů".
S pozdravem,
Petra Altmannová
Dobrý den,
v ideálním případě by náklady na jednotlivé aktivity měly v součtu dávat celkový rozpočet projektu. Je tedy žádoucí kromě osobních nákladů vyčíslit i položky, které plánujete hradit z paušálu. (Podrobné rozklíčování nákladů na jednotl. KA se také odráží v jednom z hodnotících kritérií "3.1. Efektivita projektu, rozpočet", pokud hodnotitelé nemají dostatečné informace, získá žádost nižší bodové hodnocení.)
S pozdravem,
Petra Altmannová