Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 47 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů při vyplnění či podání žádosti o podporu v IS KP21+ je určena HOTLINE.
V případě doplňujících dotazů k již zodpovězené otázce prosím z technických důvodů nevyužívejte možnost vrácení otázky zpět řešiteli. Postačí k otázce či odpovědi přidat komentář, řešiteli se zobrazí.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 47 v rámci OPZ+.
Pro řešení technických problémů při vyplnění či podání žádosti o podporu v IS KP21+ je určena HOTLINE.
V případě doplňujících dotazů k již zodpovězené otázce prosím z technických důvodů nevyužívejte možnost vrácení otázky zpět řešiteli. Postačí k otázce či odpovědi přidat komentář, řešiteli se zobrazí.
Dobrý den,
ráda bych se informovala, zda je možné podpořit kurz na školení obsluhy/číšníků restaurace.
Obsahem kurzu by bylo:
1.část: teorie (školící místnost)
Zvládání všech klíčových kroků servisního cyklu s důrazem na ziskovost prodeje a spokojenost hostů od příchodu až po odchod hosta z restaurace.
Způsoby, jak efektivně pracovat sám se sebou, práce se sebemotivací, týmové role.
Techniky efektivní komunikace, využívání neverbálních signálů hostů.
Prodejní dovednosti, příprodej a obchodní komunikace.
Základy vyřešení kritických situací při obsluze hostů.
2.část: praxe (restaurace)
Vyzkoušení jednotlivých účastníků školení při provozu restaurace - označení těchto osob, aby bylo jasně doložené, že jsou účastníci školení
3.část: vyhodnocení získaných praktických zkušeností (školící místnost)
Analýza situací, které při praktické ukázce školení vznikly. Správný postup, špatný postup.
Děkuji za odpověď
HB
Dobrý den,
podporu je možné poskytnout na vzdělávání s přesně vymezenou dobou výuky jednoznačně odlišitelnou od běžného výkonu pracovních povinností účastníka kurzu pod vedením lektora. Podpora není poskytována na různé formy vedení zaměstnanců, koučink, mentoring, dohled nad vykonávanou prací, apod. Dle uvedených informace se v případě 2. části jedná o vzdělávání nepodporované.
Pokud kurz obsahuje jak část podporovaného vzdělávání, tak část nepodporovaného vzdělávání, pak je podpora poskytována pouze na část podporovaného vzdělávání. Do délky kurzu se v takovém případě započítává pouze podporované vzdělávání v rámci daného kurzu. Prezenční listinou jsou dokladovány absolvované osobohodiny podporovaného vzdělávání.
S pozdravem
Jitka Vránová
Komentáře k otázce