Dobrý den,
rád bych se zeptal na 2 dotazy týkající se indikátorů výše:
a) V případě, že je to projektu zapojený Peer pracovník, započítává se jeho/její kontakt/ podpora CS do indikátoru?
b) Jak nakládat s časem pracovníků přímé práce, který je věnován individuální přípravě, anebo činnostem realizovaným ve prospěch klienta bez jeho přítomnosti? Např. se jedná o studium zápisu z předcházející konzultace před započetím nové, nebo o sepisování písemností, které budou využity ve prospěch klienta (např. dopis soudu), anebo jednání s třetími osobami ve prospěch klienta (např. věřiteli, apod.)
Děkuji azdravím vřele,
Ondřej Novotný
Dobrý den,
ad a) - činnost peer konzultantů, např. tedy v podobě nějaké konzultace, poradenství, případně semináři, lze započítat jako podporu pro dosažení indikátoru 600 000. Rozsah bude odpovídat délce skutečně poskytnuté podpory a musí být záznam o poskytnuté podpoře. Předpokládám, že velikost úvazku peer konzultanta bude např. max. několik hodin měsíčně.
ad b) - činnosti pracovníků v přímé péči ve prospěch klienta (např. jak uvádíte), spadají a započítávají se do přímé podpory.
Komentáře k otázce