Dobrý den,
můžeme za práci s CS požadovat také práci ve prospěch CS? Tedy například vyhledávání informací pro klienty, sepisování žádostí apod? Jedná se o práci ze které má prospěch přímo klient avšak není u tohoto vždy přímo přítomen a výstupy jsou pak klientovi předány na další schůzce a je s nimi dále pracováno.
Jde nám o to zda tento ty práce můžeme počítat do podpory poskytnuté klientovi (jde nám o stanovení zda podpora klienta dosáhne vyšší než bagatelní podpory).
Děkuji za odpověď HŠ
Dobrý den,
opětovně si dovolím zopakovat informace pro zařazení do nepřímých nákladů:
Pro zařazení do nepřímých nákladů je rozhodující, že daný pracovník:
Výjimku představují pouze evaluační činnosti patřící do přímých nákladů.
Vámi uvedené činnosti jako je vyhledávání informací pro klienty odpovídají administrativním činnostem, které obvykle vykonává administrativní pracovník/asistent, který by byl zařazen do nepřímých nákladů (nepracuje přímo s cílovou skupinou). Činnosti typu sepisování žádostí by měly probíhat společně s klientem, za jeho přítomnosti, pak by spadaly do přímých nákladů.
S pozdravem
Iva Hlaváčková
Komentáře k otázce