Dobrý den,
naši příjemci dotace mají následující dotazy k realizaci projektu. Děkuji za zodpovězení.
1. Jakým způsobem se přepočítávají dohody o provedení práce (nebo DPČ) na úvazky? V souvislosti s vyplňování výkazu práce a dodržování max. 1 úvazku u organizace a partnerů.
2. Je možno, aby zaměstnanec měl u příjemce dvě pracovní smlouvy (celkem 1 úvazek), a to jednu na projekt a druhou na ostatní činnost?
3. Zaměstnanci placení s nepřímých výdajů musí mít v pracovní smlouvě uvedeno registrační číslo a název projektu nebo tyto povinnosti platí pouze pro zaměstnance v přímých výdajích?
4. Musí vést oddělenou účetní evidenci pro nepřímé výdaje resp. stejnou oddělenou účetní evidenci pro přímé i nepřímé výdaje?
5. Bude MPSV jako poskytovatel dotace mít nějaká doporučení či závazné pokyny jak řešit GDPR zejména obsah prezenčních listin, dohod o poskytování služeb, postup při archivaci a nakládání s monitorovacími listy podpořených osob apod.?
Děkuji
Krystyna Nováková
MAS Pobeskydí, z. s.
Komentáře k otázce