Dobrý den, narazila jsem na disproporci v odpovědích z chatu ze semináře a v textech prezentace.
Konkrétně jde o popis aktivit a nákladů v AP. V prezentaci je uvedeno toto:
Na opatření pak navazují aktivity (ty v součtu v celém akčním plánu musí zahrnout 50 – 70 % celkových způsobilých nákladů akčního plánu). Aktivity akčního plánu = aktivity 1. projektu MAS.
Kdežto v odpovědích z chatu je uvedeno toto:
Náklady v Akčním plánu – textové části se uvádí za 1. projekt MAS a 2. projekt MAS.
Co tedy platí? Na jaké období se mají aktivity v AP a rozpočet popisovat?
Předem děkuji za odpověď a krásný den přeji
Klára Tidrichová
Dobrý den,
odpovědi jsou správné, jen každá otázka směřuje na jinou část Akčního plánu.
Aktivity v rámci Akčního plánu je nutné uvést do výše 50 - 70 % celkové alokace Akčního plánu. Uvedené aktivity v akčním plánu budou odpovídat 1. projektu MAS.
Ale co se týká části k nákladů na Akční plán tj. část 6 Akčního plánu, tak je potřeba uvést náklady v rozdělení na 1. projekt MAS, v dalším řádku na 2. projekt MAS, tak by v součtu byla dosažena alokace Akčního plánu. (náklady na 2. projekt MAS nejsou stanoveny na základě aktivit, ale pouze dopočtem do celkové alokace akčního plánu)
S pozdravem
Lucie Trunečková
Žádné otázky |
Komentáře k otázce