KLUB

OPZ PLUS pro CLLD - příprava

Vyhledávání v klubu

Autor:
Řešitel:
Číslo otázky:
Číslo projektu / hash:
Full Text:
Řadit odpovědi: Nejnovější nahoře Nejstarší nahoře
Řadit komentáře: Nejnovější nahoře Nejstarší nahoře

Zpět

Otázka: Aktivity AP a rozpočet

Dobrý den, narazila jsem na disproporci v odpovědích z chatu ze semináře a v textech prezentace. 

Konkrétně jde o popis aktivit a nákladů v AP. V prezentaci je uvedeno toto: 

Na opatření pak navazují aktivity (ty v součtu v celém akčním plánu musí zahrnout 50 – 70 % celkových způsobilých nákladů akčního plánu). Aktivity akčního plánu = aktivity 1. projektu MAS.

Kdežto v odpovědích z chatu je uvedeno toto: 

Náklady v Akčním plánu – textové části se uvádí za 1. projekt MAS a 2. projekt MAS.

Co tedy platí? Na jaké období se mají aktivity v AP a rozpočet popisovat?

Předem děkuji za odpověď a krásný den přeji

Klára Tidrichová

Registrační číslo/hash projektu: NR

Komentáře k otázce

1 Odpověď

Dobrý den,

 

odpovědi jsou správné, jen každá otázka směřuje na jinou část Akčního plánu.

Aktivity v rámci Akčního plánu je nutné uvést do výše 50 - 70 % celkové alokace Akčního plánu. Uvedené aktivity v akčním plánu budou odpovídat 1. projektu MAS.

 

Ale co se týká části k nákladů na Akční plán tj. část 6 Akčního plánu, tak je potřeba uvést náklady v rozdělení na 1. projekt MAS, v dalším řádku na 2. projekt MAS, tak by v součtu byla dosažena alokace Akčního plánu. (náklady na 2. projekt MAS nejsou stanoveny na základě aktivit, ale pouze dopočtem do celkové alokace akčního plánu)

 

S pozdravem

 

Lucie Trunečková

 

 

Komentáře k odpovědi

Diskuze

Příspěvky
Žádné příspěvky
Žádné příspěvky
Žádné příspěvky

Dokumenty

Název souboru
Velikost
Stav
Počet stahování
Poslední změna

Důležité otázky/odpovědi

Řadit dle: Zobrazit:
Žádné otázky
Žádné otázky
Žádné otázky