Dobrý den, lze prosím do projektu zapojit osoby (na DPP, pravděpodobně by se jednalo o studenty místních středních škol, tedy nekvalifikované osoby), které by docházely do rodin ohrožených sociálním vyloučením nebo sociálně vyloučených doučovat děti potýkající se se školním neúspěchem? Přepokládaný rozsah doučování by byl 90 min. týdně, děti by byly doučovány buď v komunitním klubu nebo (ideálně) doma, v rodinném prostředí (aby bylo možné pracovat i s rodiči a posilovat jejich kompetence spojené se školní docházkou dětí).
Pokud to možné je, jaká pozice (z nabízených možností) je prosím nejvhodnější? Napadla mě "pečující osoba", která je nicméně definována určitým počtem dětí na pracovníka (naši doučovatelé by měli po jednom dvou dětech.) Lze je zařadit do této kategorie, nebo myslíte, že by se jiná pozice hodila lépe?
Také jsem se chtěla zeptat, zda je třeba dodržet doporučení ohledně stanovení mzdy pro pracovníky neuvedené v dokumentu Obvyklé ceny a mzdy/platy, konkrétně zda je lze ohodnotit i nižší mzdou, než jaká vyplývá z ISPV?
S díky
Alice Chocholoušková, Člověk v tísni, o. p. s.
Dobrý den,
na základě vašeho popisu bude z nabízených pozic nejvhodnější peer pracovník, nicméně názvy pracovních pozic si určujete vy, ze strany ŘO jsou předdefinovány jen určité kategorie pracovních pozic, pod které byste měli jednotlivé pracovní pozice z vašeho projektu zařadit a řídit se jejich popisem ve výzvě. Rozhodující je náplň činnosti daného pracovníka. Peer pracovník může být zaměstnán na DPP a nutnou kvalifikací je relevantní zkušenost odpovídající typu cílové skupiny. Počet pečujících je limitován pro komunitní tábory a komunitní kluby. Mzda musí vycházet z ISPV.
S pozdravem
Lucie Homolková
Žádné otázky |
Komentáře k otázce