Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné v rámci práce s dětmi a dospívajícími realizovat setkání na téma "Já jsem .....truhlář, programátor ...." a pod, na kterých by se žáci ZŠ seznamovali formou besed s praktiky s různými profesemi, formami práce (zaměstnanec, živnostník, ředitel) apod. Nemělo by se jednat přímo o kariérové poradenstí které je podporováno MŠMT, ale získání náhledu na řemeslo, profesi....setkání by probíhala ideálně na ZŠ a je možné je připravit jak pro žáky 8 a 9 ročníků, tak i odlehčenou formou i pro žáky posledního ročníku 1.stupně ZŠ, tedy 5.třída....je tato aktivita uznatelná? Z PN by byl hrazen lektor pro každý představovaný obor. Hrazen by měl přípravu na setkání a vlastní čas setkání, Takto bychom představili cca 5 -6 řemesl, profesí. Jejich výběr by proběhl na základě potřeb trhu práce na území MAS a byl by definován v průběhu začátku projektu dle aktuálních potřeb.
Děkuji, Lenka V.
Dobrý den,
v tomto případě se jedná pravděpodobně o „tranzitní“ programy pro žáky a studenty posledních ročníků škol realizované na školách, které spadají do gesce MŠMT, nelze tedy tyto aktivity podporovat z výzvy CLLD. (Nepodporované aktivity: Aktivity realizované pro žáky na školách, a to včetně doučování a kariérového poradenství na školách (v gesci MŠMT, hrazené z jiného dotačního titulu - MŠMT, OP JAK, NPO), exkurze a kariérové poradenství na školách (v gesci MŠMT), tranzitní programy pro žáky a studenty posledních ročníků škol realizované na školách (v gesci MŠMT)).
Michaela Lustigová
Žádné otázky |
Komentáře k otázce