Dobrý den,
v rámci výzvy je doporučeno 10% celkových výdajů vyčlenit na marketing sociálního podniku. Ten je zároveň i jednou z klíčových aktivit - v případě zahrnutí PR manažera do projektu mají být jeho osobní náklady zahrnuty do klíčové aktivity marketingu nebo do klíčové aktivity zahrnující osobní náklady zaměstnaců z cílové skupiny a realizačního týmu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
z hlediska přirazení ke klíčové aktivitě je vhodnější přiřadit do aktivity marketing - zde proveďte popis potřebnosti dané pozice včetně toho, co pro podnik bude vykonávat. Z hlediska zařazení do rozpočtu projektu může být pozice placena z kpt. 01 osobní náklady. Pokud by tato pozice byla obsazena osobou z cílové skupiny, musí být hrazena z kpt. 06 přímá podpora. Upozorňujeme na skutečnost, že marketingový pracovník musí mít relevantní vzdělání nebo praxi pro tento druh pracovní činnosti.
Marketingové služby lze rovněž pořídit z kapitoly nákup služeb - v tomto případě rovněž provedete detailní popis a zdůvodnění, a to ideálně v klíčové aktivitě marketing.
S pozdravem
L. Janatová
Komentáře k otázce