Podle výzvy je jednou z doporučených aktivit "marketing sociálního podniku" (tedy nikoliv "marketing podpořených aktivit" nebo "marketing nových aktivit").
Současně ovšem výzva stanoví, že "v žádném případě nelze z dotace financovat stávající podnikatelské aktivity žadatele".
Bude marketingová kampaň zahrnující podnik jako celek, tedy jak stávající, tak nové produkty, které na sebe navazují a bylo by nesmyslné je od sebe v marketingové kampani oddělovat, považována za podporu stávajících podnikatelských aktivit, nebo se toto ustanovení marketingové kampaně netýká, protože je jak výzva říká, marketingem podniku ?
Děkuji, Jan Houdek
Dobrý den,
v souladu s textem výzvy by měl být marketing zaměřen na sociální podnik ve vztahu k nové podnikatelské aktivitě. V rámci projektu nelze provádět marketing stávajících produktů a aktivit.
S pozdravem
L. Janatová
Komentáře k otázce