Dobrý den.
V případě podpisu Žádosti zplnomocněnou osobou, jak se zplnomocnění dokládá? Naskenuje se k žádosti jako další příloha?
Děkuji za odpověď. Elena
Dobrý den,
na tuto otázku jsme již odpovídali v tomto klubu 23.10.2015.
V rámci výběru typu plné moci uživatel vybere, zda se jedná o plnou moc „elektronickou“, nebo „papírovou“.
V případě, kdy bude využito tzv. papírové plné moci (viz níže), pak postačuje, aby byl zmocnitel na žádosti o podporu založen jako „Neregistrovaný signatář". Zmocněnec musí být vždy registrovaným uživatelem IS KP14+ a musí vždy disponovat kvalifikovaným elektronickým podpisem.
Elektronickou plnou mocí se rozumí, že signatář podepíše plnou moc přímo v aplikaci IS KP14+ a uživatel, který je na základě plné moci zmocněn k nějakému úkonu, přímo v IS KP14+ potvrdí svým podpisem přijetí této plné moci.
V případě papírové plné moci se plná moc podepisuje listině (doporučuji podpis notářsky ověřit), tento dokument je následně třeba naskenovat a takto vzniklý soubor připojit k formuláři žádosti o podporu. Tuto plnou moc již v IS KP14+ nepodepisuje zmocnitel, podpis k ní připojí pouze zmocněnec. Žadatel musí originál papírové plné moci archivovat a na vyžádání jej ŘO poskytnout.
Aby byla plná moc platná, je třeba vyplnit její platnost od a do. Více informací naleznete v Pokynech k vyplnění žádosti v IS KP14+.
S pozdravem
M. Kousková
Komentáře k otázce