Dobrý den,
jsou výdaje na nákup marketingových služeb přímé nebo nepřímé? Vzhledem k tomu, že k této aktivitě přímo vyzývá výzva, která marketing definuje jako jednu z hlavních aktivit projektu, předpokládála jsem jejich automatické zařazení do přímých, vzhledem k dalším diskusím (rozdělování každého výdaje podle toho, jak se týká nebo netýká CS) si tím už nejsem jistá.
Dále, je možné majetek, který je nezbytný pro chod celého podniku, a budou s ním pracovat jak zaměstnanci z CS, tak i mimo ni, částečně hradit z přímých a zbytek výdaje z nepřímých? Je možné jeden výdaj takto rozdělit?
Dobrý den,
tyto dotazy byly již několikrát zodpovídány
- marketing podniku je přímý náklad, propagace projektu je náklad nepřímý
- náklady na majetek i nájem využívaný zaměstnanci z cílových skupin a mimo ně doporučujeme rozdělit poměrnou částí
S pozdravem
M. Kousková
Komentáře k otázce