Dobrý den, ráda bych se zeptala na přílohu Podnikatelský plán. Vypadá to, že je v něm celkem podrobně požadováno rozpracování marketingu, včetně harmonogramů. Přitom marketing je jednou z podporovaných aktivit projektu. Znamená to, že musím předem zaplatit za podrobné vypracování marketingové strategie, abych ji mohla uvést do žádosti, i když to mělo být uskutečněno až po začátku projektu (např. koupeno jako služba)? A nebo stačí obecné informace, které sepíšu sama.... dá se předpokládat, že to nezvládnu tak dobře jako placený odborník... Děkuji Vašíčková
Dobrý den,
návrh struktury podnikatelského plánu, tzn. i marketingová strategie, je pouze návodný. Konkrétní rozpracování jednotlivých kapitol je vždy na možnostech žadatele (je na Vás, zda necháte zpracovat odborníkem či vypracujete sama). V rámci rozpočtu projektu je možné hradit náklady související s marketingem sociálního podniku, např. marketingový zaměstnance v osobních nákladech, nákup reklamy (produktové katalogy, aj.). Zpracovaní marketingové strategie jako bod v podnikatelském plánu, tzn. před realizací projektu, není způsobilým výdajem.
S pozdravem
L. Janatová ve spolupráci s S.Škantovou
Komentáře k otázce