03_15_015 Podpora sociálního podnikání
KLUB
Vyhledávání v klubu
Otázka: Pracovník marketingu
Dobrý den.Prosím o Vaše vyjádření ke konkrétní pozici člena týmu sociálního podniku.
Pracovník marketingu bude pracovat na plný úvazek. Bude pernamentně zpracovávat analýzu trhu, zpětné vazby od zákazníků, připravovat jednotlivé akce a kampaně. Rovněž bude vést obchodní komunikaci se zákazníky a odběrateli. To je tedy obchodní činnost. Odborné činnosti bude poptávat u odborných firem (např. tisky, reklamní předměty, trojrozměrné poutače, výroba webových stránek, výroba spotu na sociální sítě, atd.) Vlastní činnost tohoto pracovníka je tedy koordinační, obchodní a administrativní. Je odpovídající tedy u této pozice doložit střední vzdělání s maturitou a s minimálně tříletou praxí na podobné pozici? A lze v tomto případě tedy proplatit celý úvazek? Děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem Novotný
Komentáře k otázce
1 Odpověď
Dobrý den,
v případě marketingové zaměstnance doporučujeme, aby si žadatel vyčlenil 10% rozpočtu na tuto pozici. Její zaměření se přímo odvíjí od předmětu podnikání daného sociálního podniku. Zaměření, odborná praxe a výše úvazku bude předmětem věcného hodnocení externích hodnotitelů. Výše uvedené také závisí na Vašem popisu a "obhájení".
S pozdravem
L. Janatová
Komentáře k odpovědi
Dobrý den,
chápu správně, že mzdu na marketingového specialistu (který je zároveň i statutání orgán, manager a jednatel společnosti) můžeme hradit z 10% rozpočtu projektu, které je doporučeno si vyčlenit na marketing sociálního podniku? Nebo by byl problém, že v podniku má více funkcí? Děkuji
S pozdravem
Alena Z.
Dobrý den,
ano, rozumíte tomu dobře. Tato informace je přímo uvedena v textu výzvy č. 15 u klíčových aktivit, kde je doporučeno, aby si žadatel vyčlenil alespoň 10% rozpočtu na marketingové aktivity sociálního podniku. Marketingové aktivity by měl vykonávat zaměstnanec, jež má adekvátní odborné vzdělání či dostačující praxi. V případě, že tuto aktivitu bude, mimo jiných aktivit, vykonávat manažer podniku, je nutné, aby naplňoval výše uvedené a marketingové aktivity ( např. kapmpaně na podporu prodeje či reklama sociálního podniku) nebyly "utlačovány" na úkor jiných, stejně důležitých aktivit manažera podniku.
S pozdravem
L. Janatová