03_15_015 Podpora sociálního podnikání
KLUB
Vyhledávání v klubu
Otázka: Jména osob v podnikatelském plánu a marketingové výdaje
Dobrý den,
v podnikatelském plánu, máme uvádět konkrétní jména osob a stakeholderů, případně pracovní zkušenosti těchto osob? (jestli toto není v rozporu s ochranou osobních údajů zaměstnanců realizačního týmu nebo jiných osob)
V rámci výdajů na marketing, máme přesně uvést kolik % nebo jaký budget bude na jednotlivá reklamní media alokován (např. tisk, PPC kampaně, bannerová reklama, letáky, apod.) nebo stačí souhrnná suma na marketing, kdy o konkrétních alokacích bude rozhodnuto marketingovým zaměstnancem v přípravné fázi sociálního podniku?
Děkuji,
T. Mrozková
Komentáře k otázce
1 Odpověď
Dobrý den,
v podnikatelském plánu není nikde uvedeno, že musíte uvádět jména konkrétních osob (např. u zaměstnanců či členů v realizačním týmu), nicméně Vám to nedoporučuji, právě , již ze zmíněné ochrany osobních údajů. Dostačující bude, když vyjmenujete názvy pozic a jejich případné zkušenosti. V případě vyjmenování stakeholdurů neporušujete ochranu osobních údajů.
V případě marketingových výdajů doporučujeme vše rozepsat po jednotlivých položkách v rozpočtu.
S pozdravem
L. Janatová
Komentáře k odpovědi
Dobrý den,
děkuji za odpověď, ještě jsem se chtěla zeptat, jestli stakeholdery máme brát ve smyslu vlastnickém (tj. mající vlastnícký nebo rozhodovací podíl na podniku) nebo ve smyslu etickém, tedy osoby a instituce, které mají s organizaci cokoli do činění (tedy dodavatelé, odběratelé, management, představitelé regionu, apod.) ?
S pozdraem,
T. Mrozková
Dobrý den,
zapojení stakelohderů závisí na Vás a na vztahu, který budou mít k Vašemu sociálnímu podniku. V podnikatelské plánu uvedete formy spolupráce dle skutečnosti.
L. Janatová