Dobrý den,
pokud byl tento dotaz v nějaké modifikaci již zodpovídán, tak se omlouvám. Orientace ve Foru je ještě poměrně obtížná.
Rád bych se zeptal na podrobnost vkládání rozpočtu do žádosti o podporu - zda uvádět souhrnné částky (například za vybavení) nebo je třeba každou položku pojmenovat a rozepisovat. Ptám se proto, že v Podnikatelském plánu bude rozpočet samozřejmě položkový včetně komentáře a specifikace, tak jestli je nutné to detailně rozepisovat i do MS2014+ nebo zde stačí být stručnější a sčítat vybrané položky k sobě podle druhu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
rozpočet vychází primárně z vyčíslení předpokládaných výdajů projektu podle jednotlivých kategorií vyčleněných ve formuláři. Není-li jinde v pravidlech OPZ stanoveno jinak, rozpočet musí být rozepsán do jednotlivých položek, příp. podpoložek příslušných kapitol rozpočtu natolik podrobně, aby bylo z rozpočtu zřejmé, jaké výdaje jsou v projektu plánovány.
S pozdravem
M. Bráchová
Komentáře k otázce