Dobrý den,
jak si prosím Vás můžeme vysvětlit větu z Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ:……V případě poskytovaní specifických sociálních služeb (např. terénní programy), kdy není možné z důvodu respektování anonymity klienta zajistit dohody, seznamy a podpisy klientů, má příjemce povinnost archivovat doklady, ze kterých vyplývá datum, hodina, druh poskytnuté služby a podpis zodpovědného pracovníka…“
V případě poskytování anonymního poradenství v dluhové problematice pro nás může znamenat
Hodina: = čas zahájení poradenství třeba 14:00
= doba trvání poradenství od 14:00 do 15:00 třeba
= nebo doba trvání poradenství - např 60 minut
nebo je možno uznat jako adekvátní jakýkoliv z navržených způsobů evidence ve vedení dokladů?
V našem případě pro 600 různých klientů (v době 3 let trvání projektu) se ke každému klientovi váže několik stran zápisu. Z důvodu ekologičnosti i ekonomičnosti je možno vést evidenci pouze elektronicky s vedením kolonek ze kterých vyplývají jména poradkyně i odborného garanta jenže v tom případě bez fyzického podpisu? Nebo je nutno všechny dokumenty tisknout a podepisovat?
Děkuji Vám, s pozdravem
Marie Podpinková
Dobrý den paní Podpinková,
hodinu poskytované služby zapisujte formou "od-do" tj. např. od 14:00 - 15:00. Dokumenty lze podepsat i elektronicky a není nutné je v tomto případě tisknout. Pokud ovšem elektronický podpis nemáte k dispozici, je bohužel nezbytné evidenci vytisknout a ručně podepsat.
S pozdravem
Michal Merhaut, MPSV
Žádné otázky |
Komentáře k otázce