Tržní hospodářství a rostoucí konkurence způsobuje, že pro lázeňské domy je čím dál těžší udržet si svůj čistě léčebný charakter a zároveň obstát na trhu. Snaží se proto nabízet také doprovodné a relaxační programy určené pro různé skupiny klientů.
Projekt je postaven na moderním způsobu výuky, která bude interaktivní. Účastníci v jeho rámci absolvují různé modelové situace, budou o nich diskutovat a díky tomu získají zpětnou vazbu. Za dva roky proškolí vybraná firma celkem 244 lidí.
V Teplicích nad Bečvou, lázních se specializací na špičkovou kardiorehabilitaci klientů a prevenci vzniku srdečních a mozkových příhod, se navíc rozhodli ještě zvýšit kvalifikaci svých zaměstnanců.
Vedení proto připravilo inovativní vzdělávací programy zaměřené na manažerské a komunikační dovednosti. Jejich součástí byly i kurzy s enviromentální tematikou a s orientací na rovné příležitosti. Část pracovníků se navíc zdokonalí v oblasti informačních technologií.
„Smyslem aktivit obecného vzdělávání je rozvoj zaměstnanců s cílem udržení pracovních míst. Zlepší se komunikace vedoucí k efektivnější týmové spolupráci, vzroste osobní potenciál jednotlivců, zkvalitní se prováděné lázeňské služby a zvýší se konkurenceschopnost podniku,“ uvádějí autoři projektu. Tento přístup se líbí podle realizátorů i samotným pracovníkům, kteří si budou moci rozšířit své vědomosti a znalosti, které budou moci využít jak v profesním, tak i osobním životě.
Příjemce | Lázně Teplice nad Bečvou |
Název | Vzděláváním zaměstnanců Lázně Teplice nad Bečvou ke zvýšení jejich adaptability |
Operační program | OP LZZ |
Zahájení | 1. září 2009 |
Ukončení | 31. srpen 2011 |
Náklady | 4 804 315,20 Kč |
Číslo | CZ.1.04/1.1.02/35.00051 |