O Moravském lihovaru v Kojetíně se začalo poprvé mluvit v roce 1912. Tehdy padl nápad na jeho založení v rámci tamního cukrovaru. O dva roky později byla jeho výstavba hotová a lihovarská kampaň se rozjela. Od té doby se hodně změnilo a podnik patří k významným výrobcům nejkvalitnějšího lihu v Evropě.
„Zásadním cílem projektu je zvýšení adaptability a kvalifikace zaměstnanců prostřednictvím rozvoje jejich znalostí a dovedností - jako východisko ze současné hospodářské krize a složité situace. Specifickým cílem je posílení udržitelnosti pracovních pozic ve firmě s využitím inovativních přístupů,“ popisují autoři podstatu projektu.
Jednou z firemních priorit je dobrá personální politika. V září 2009 proto vedení firmy zahájilo vzdělávací kurzy financované z ESF, konkrétně z OP LZZ. Lihovar dostal na základě kvalitně zpracovaného projektu více než 4,4 mil. Kč.
Za téměř dva roky projde 56 zaměstnanců komplexním vzdělávacím plánem. Zdokonalí se v tzv. měkkých dovednostech, zejména komunikaci, zvládání stresu, řízení času nebo vyjednávání, tedy v dovednostech, které uplatní při kontaktu s lidmi. Semináře jsou zaměřené i na oblast informačních technologií a na cizí jazyky. Pro zajištění maximálního komfortu mohou zaměstnanci při získávání nových vědomostí využít metody B-learningu a zvyšovat si kvalifikaci prostřednictvím svého počítače z domova nebo kanceláře.
Příjemce | MORAVSKÝ LIHOVAR KOJETÍN a.s. |
Název | Efektivní vzdělávání zaměstnanců společnosti MORAVSKÝ LIHOVAR KOJETÍN a.s. |
Operační program | OP LZZ |
Zahájení | 14. září 2009 |
Ukončení | 31. srpen 2011 |
Náklady | 4 404 945,90 Kč |
Číslo | CZ.1.04/1.1.02/35.00062 |
Web | http://www.lihovar.com/index.php?page=oplzz&ml=i&lang=cs |