Efektivní a štíhlý úřad Rapotín: Inovativní pojetí finančního řízení
Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.01/89.00088
Hlavním cílem projektu je zavedení inovativního finančního řízení na manažerské bázi na obecním úřadě Rapotín a zřízených organizacích.
Tento hlavní cíl se dále dělí na konkrétní dílčí cíle, které budou naplňovány realizací jednotlivých klíčových aktivit, což je zpracování 3 odborných analýz:1. "Úvodní analýza financování a finančního řízení", jejíž cílem je vyhodnocení stávajícího stavu financování a finančního řízení v organizaci.2."Analýza současného stavu správy majetku a nákupních procesů", jejíž cílem je vyhodnocení stávajícího stavu a efektivity správy bytového fondu a rozdělení kompetencí v případě nákupů mezi obec Rapotín a zřízované organizace.3."zpracování strategie zavádění inovativního finančního řízení", jejíž cílem je návrh optimalizační strategie Rapotína v oblasti financování a finančního řízení vč. akčního plánu.Posledním cílem projektu je poskytnout cílovým skupinám vzdělání v oblasti fin.řízení a provést tak podporu nastartovaných procesů změn v řízení pomocí vzdělávání, což povede k fixaci změn z hlediska lidských zdrojů.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 1. 2013 - 30. 6. 2014
- Cílová skupina: Cílovými skupinami jsou zaměstnanci a zastupitelé obce Rapotín.
Příjemce
- Obec Rapotín
- IČ: 00635901
-
Sídlo:
- Ulice: Družstevní
- Číslo popisné: 125
- Městská část: Rapotín
- Město: Rapotín
- Kraj: Olomoucký kraj
- PSČ: 78814
- http://www.rapotin.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 4 - Veřejná správa a veřejné služby
- Investiční priorita: 4.1 - Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy
- Výzva: Výzva pro předkládání GP 4.1 – Zvýšení kvality řízení, financování a good governance v úřadech územní veřejné správy