Integrovaný systém řízení Statutárního města Liberce a jeho zřizovaných a zakládaných organizací
Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.01/89.00075
Projekt je zaměřen na zvýšení kvality a efektivity poskytovaných služeb magistrátem města Liberce a městských organizací pomocí zavedení systému korporátního řízení a procesů řídící kontroly. Důvody realizace projektu jsou definovány potřebou sjednotit aktivity města mající vazbu na integrovaný systém řízení. Projekt je složen ze 4 klíčových aktivit:
- Zajištění realizace projektu (podpůrná aktivita),
- Vypracování expertní analýzy a návrhu korporátního systému řízení,
- Tvorba modelu implementace korporátního systému řízení,
- Nastavení systému řídící kontroly.
Dílčí aktivity budou zajištěny dodavatelsky ve spolupráci s realizačním týmem.
Délka trvání projektu je naplánována na 30 měsíců, což je nezbytný čas vzhledem k náročnosti plánovaných aktivit. Náklady projektu jsou stanoveny efektivně s cílem maximálního zhodnocení finančních prostředků. Celkový rozpočet projektu je stanoven na 5 803 596,- Kč včetně DPH.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 1. 2013 - 30. 6. 2015
- Cílová skupina: Územní samosprávné celky a úřady územních samosprávných celků, jejich orgány a jejich; zaměstnanci
Příjemce
- Statutární město Liberec
- IČ: 00262978
-
Sídlo:
- Ulice: nám. Dr. E. Beneše
- Číslo popisné: 1/1
- Městská část: Liberec
- Město: Liberec
- Kraj: Liberecký kraj
- PSČ: 46001
- http://www.liberec.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 4 - Veřejná správa a veřejné služby
- Investiční priorita: 4.1 - Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy
- Výzva: Výzva pro předkládání GP 4.1 – Zvýšení kvality řízení, financování a good governance v úřadech územní veřejné správy