Optimalizace procesů a nastavení způsobů komunikace
Registrační číslo: CZ.1.04/4.1.01/89.00105
Potřeba vytvořit a implementovat systém procesního řízení a optimalizovat současný stav v organizaci a zároveň posílit kvalitu poskytovaných služeb prostřednictvím žádaných modelů rozšířených ve veřejné správě. V návaznosti na tyto činnosti dojde k provedení klientského auditu zaměstnanců úřadu a vzdělávání v oblastech komunikačních a manažerských dovedností a klientské orientace. Hlavním cílem projektu je podpora a implementace nástrojů pro potřeby řízení zvyšování kvality a efektivity výkonu veřejné správy na MěÚ Fulnek prostřednictvím realizace klíčových aktivit (dále na „KA“). Dílčí cíle projektu: - optimalizace procesů MěÚ - zkvalitnění zákaznické orientace, - zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců MěÚ Fulnek, - zvýšení kvality poskytovaných služeb, - zkvalitnění řízení interních procesů, - optimalzace využívání lidských zdrojů, - snížení administrativní náročnosti úřadem realizovaných činností, - aktualizace interní dokumentace úřadu.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 1. 2013 - 31. 12. 2014
- Cílová skupina: zaměstnanci MěÚ Fulnek
Příjemce
- Město Fulnek
- IČ: 00297861
-
Sídlo:
- Ulice: nám. Komenského
- Číslo popisné: 12
- Městská část: Fulnek
- Město: Fulnek
- Kraj: Moravskoslezský kraj
- PSČ: 74245
- http://www.fulnek.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 4 - Veřejná správa a veřejné služby
- Investiční priorita: 4.1 - Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy
- Výzva: Výzva pro předkládání GP 4.1 – Zvýšení kvality řízení, financování a good governance v úřadech územní veřejné správy